Quantcast

Διαφημίσεις του Helmut Lang στα ταξί της Νέας Υόρκης

Ο Helmut Lang ήταν από τους λίγους σχεδιαστές που επηρέασαν τόσο πολύ τη χρυσή δεκαετία των 90’s με την παιχνιδιάρικη, τρελή και sexy αισθητική του. Για τον ίδιο, το στοίχημα δεν ήταν να δημιουργεί ρούχα και τάσεις, αλλά επιθυμούσε να χαράζει μια δική του ξεχωριστή πορεία και να καινοτομεί σε όλους τους τομείς.

Ο σχεδιαστής από την Αυστρία ήταν ο πρώτος Ευρωπαίος designer ο οποίος εντάχθηκε στο πρόγραμμα του New York Fashion Week, ήταν ο πρώτος που έστειλε ψηφιακό lookbook στους editor και στα περιοδικά με τη μορφή CD και τέλος, ήταν επίσης πρωτοπόρος στο κομμάτια της διαφήμισης καθώς το 1998 σκέφτηκε να τοποθετήσει διαφημίσεις του brand του, στα ταξί της Νέας Υόρκης.

Σήμερα, 20 χρόνια μετά ο Helmut Lang επιστρέφει στα κίτρινα ταξί, καθώς 275 οχήματα σε όλη την πόλη θα φέρουν στη κορυφή τους τη τρέχουσα καμπάνια και το λογότυπο του δημοφιλή σχεδιαστή.

More Stories
breitling didee1
Breitling: To Νέο Greek limited Edition εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
DIDÉE.GR