Quantcast

Gucci και Versace, ανάμεσα στους λιγότερο διαφανείς οίκους μόδας

Η “επανάσταση στη μόδα” ή αλλιώς, “καταναλωτική επανάσταση” που ξεκίνησε στο Λονδίνο πριν από πέντε χρόνια και κατέληξε να γίνει παγκόσμιο κίνημα, ταξινομεί σήμερα σε λίστα, διάσημους οίκους μόδας με κριτήριο τη διαφάνεια τους. Το Fashion Revolution κατατάσσει τα brands σε αύξουσα σειρά ανάλογα με το πόσο ανοιχτά είναι στις αξίες χρήσης βιώσιμων υφασμάτων, ηθικής εργασίας και σχετικά με τον βαθμό που ρυπαίνουν το περιβάλλον με τα υλικά τους.

Οι adidas, Reebok, PUMA και H&M ταξινομούνται στην κορυφή της διαφάνειας, ενώ ακολουθούν οι Levi’s, Vans, The North Face, Timberland και Zara. Από την άλλη πλευρά, διάσημοι πολυτελείς οίκοι μόδας, όπως οι Chanel, Versace, Dior, Marc Jacobs, Dolce& Gabbana κατατάσσονται χαμηλότερα, αγγίζοντας ένα 10% της διαφάνειας.

Το παγκόσμιο κίνημα Fashion Revolution ξεκίνησε το 2014, με αφορμή την κατάρρευση του εργοστασίου παραγωγής ρούχων, Rana Plaza στο Μπανγκλαντές, όπου 1.138 άνθρωποι σκοτώθηκαν και πάνω από 2000 τραυματίστηκαν. Στοχεύει στην πλήρη διαφάνεια των οίκων μόδας, στην προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και στην προστασία του περιβάλλοντος από τα εργοστάσια κατασκευής ρούχων.

Όσο το μη κερδοσκοπικό καταναλωτικό κίνημα εξελίσσεται και αποκαλύπτει τη διαφάνεια ή μη, των διασημότερων brands, ο κόσμος οφείλει πάντοτε να αναρωτιέται ποιος κατασκεύασε τα ρούχα του και τι υλικά χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή τους. Με αφορμή λοιπόν, την Εβδομάδα Καταναλωτικής Επανάστασης (23-29 Απριλίου), ας θέσουμε την εξής ερώτηση στα αγαπημένα μας brands: #whomademyclothes?

https://www.instagram.com/p/Bh44m3ZAenc/?utm_source=ig_embed

SOURCE: HYPEBEAST.COM

More Stories
Vipp Cold Hawaii 15 (1)
Vipp Cold Hawaii: H απομονωμένη κατοικία στο Εθνικό Πάρκο Thy της Δανίας
DIDÉE.GR