Καμπάνια που θυμίζει 90s για το νέο Campus sneaker της adidas

Με μια καμπάνια εμπνευσμένη από σκηνές της Νέας Υόρκης, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, τα adidas Originals λανσάρουν το νέο τους δημιούργημα, που δεν είναι άλλο από το Campus sneaker.

Αρχικά, το εν λόγω sneaker παρουσιάστηκε ως παπούτσι για μπάσκετ κάπου στο 1980, όμως κέρδισε αρκετούς fans και μπήκε στη δημιουργική σκηνή της Νέας Υόρκης ως urban sneaker. Η καμπάνια με τίτλο No Time to Think, με φωτογράφο τον Kenneth Capello, βασίζεται σ’ αυτή την ιστορία με ανανεωμένο όμως κοινό. Τα μοντέλα Blondey McCoy, Na-Kel Smith, Tavia Bonetti και Tiffany Lighty παρουσιάζονται ως τα νέα πρόσωπα της σιλουέτας Campus για το 2017.

Η νέα σειρά Campus αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 15 Ιουνίου στα καταστήματα της adidas, αλλά και στο επίσημο web store.

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE