Quantcast
Six

Το περιοδικό Six του οίκου Comme des Garçons

Μεταξύ των ετών 1989-1991, το ιαπωνικό brand Comme des Garçons κυκλοφόρησε μια σειρά εξαμηνιαίων περιοδικών με τίτλο Six που διερευνούσε το θέμα της έκτης αίσθησης. Η Rei Kawakubo ήταν εκείνη που ανέθεσε στον graphic designer Tsuguya Inoue το art direction και στον Atsuko Kozasu το editorial. Η παραγωγή αφορούσε οκτώ θέματα χωρίς συρραφή, σε περιοδικό μεγάλου μεγέθους, Α3, που κυκλοφόρησαν σε συνδυασμό με το λανσάρισμα των νέων συλλογών της Comme des Garçons. Η καλλιτεχνική έκδοση ήταν αραιή σε κείμενο αλλά πλούσια σε φωτογραφίες.

Η Kawakubo περιέγραψε το project ως μια «οπτική αναπαράσταση της συλλογής, καθαρά για την εικόνα». Στις μεγάλες σελίδες του περιοδικού μάλιστα έχουν συνεισφέρει ο συνεργάτης της Louis Vuitton, Bruce Weber, το καλλιτεχνικό δίδυμο Gilbert & George, ο σχεδιαστής μόδας Azzedine Alaïa και ο φωτογράφος Peter Lindbergh. Δεδομένου ότι θεωρούνται συλλεκτικά κομμάτια, ένα πλήρες σύνολο κοστίζει πάνω από $2000 δολάρια. Αξιοσημείωτο είναι τέλος, το γεγονός ότι το πολύτιμο project τράβηξε την προσοχή του κοινού, χάρη στο περιοδικό Kinfolk αλλά και στο συλλέκτη Andreas Murkudis.

More Stories
GB 2 WEB
Ξεχωριστές προτάσεις για το Πάσχα στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία
DIDÉE.GR