Quantcast
Six

Το περιοδικό Six του οίκου Comme des Garçons

Μεταξύ των ετών 1989-1991, το ιαπωνικό brand Comme des Garçons κυκλοφόρησε μια σειρά εξαμηνιαίων περιοδικών με τίτλο Six που διερευνούσε το θέμα της έκτης αίσθησης. Η Rei Kawakubo ήταν εκείνη που ανέθεσε στον graphic designer Tsuguya Inoue το art direction και στον Atsuko Kozasu το editorial. Η παραγωγή αφορούσε οκτώ θέματα χωρίς συρραφή, σε περιοδικό μεγάλου μεγέθους, Α3, που κυκλοφόρησαν σε συνδυασμό με το λανσάρισμα των νέων συλλογών της Comme des Garçons. Η καλλιτεχνική έκδοση ήταν αραιή σε κείμενο αλλά πλούσια σε φωτογραφίες.

Η Kawakubo περιέγραψε το project ως μια «οπτική αναπαράσταση της συλλογής, καθαρά για την εικόνα». Στις μεγάλες σελίδες του περιοδικού μάλιστα έχουν συνεισφέρει ο συνεργάτης της Louis Vuitton, Bruce Weber, το καλλιτεχνικό δίδυμο Gilbert & George, ο σχεδιαστής μόδας Azzedine Alaïa και ο φωτογράφος Peter Lindbergh. Δεδομένου ότι θεωρούνται συλλεκτικά κομμάτια, ένα πλήρες σύνολο κοστίζει πάνω από $2000 δολάρια. Αξιοσημείωτο είναι τέλος, το γεγονός ότι το πολύτιμο project τράβηξε την προσοχή του κοινού, χάρη στο περιοδικό Kinfolk αλλά και στο συλλέκτη Andreas Murkudis.

More Stories
DKNY
Heart Of NY Capsule: Η νέα συλλογή από την DKNY με την Kaia Gerber
DIDÉE.GR