Ένα τραγούδι της μεγαλύτερης ποπ σταρ του 21ου αιώνα αποτέλεσε την καλύτερη διαφήμιση για την αμερικάνικη Levi Strauss & Co.
Όταν η Beyoncé κυκλοφόρησε το τραγούδι, ντουέτο με τον Post Malone, “Levii’s Jeans” (με δυο ii για να μην έχει νομικό θέμα) του album Cowboy Carter, εκτοξέφθηκε όχι μόνο η δική της δημοτικότητα αλλά και αυτή του εμβληματικού denim brand, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο την αδιαμφισβήτητη δύναμη της μουσικής και της μόδας όταν ενώνονται.
Με στίχο “Oh, you wish you were my Levi’s jeans” το τραγούδι οδήγησε τις πωλήσεις των τζιν Levi’s σε κατακόρυφη αύξηση με την άνοδο να οφείλεται στη φρενίτιδα για τα τζιν που φορά η Beyoncé στο video clip του τραγουδιού καθώς και στην επιστροφή του κοινού στην country αισθητική.
Επιπλέον, το “Levii’s Jeans” “σύστησε” τη Levi’s και σε γενιές νεότερες, σε ένα κοινό πιο δυναμικό που ενδιαφέρεται για τη μόδα, μιας και η βασίλισσα της pop αποτελεί είδωλο για τους νέους παγκοσμίως.
Ώστοσο πέρα από το θετικό οικονομικό πρόσημο, Beyoncé και Levi’s μέσω της σύμπραξής τους έχουν δημιουργήσει μια αίσθηση ενότητας και δύναμης στο κοινό. Το “Levii’s Jeans” αποτελεί ωδή στην αυτοπεποίθηση και τη γυναικεία δύναμη ενώ η country προσέγγιση του Cowboy Carter συνολικά (που σαρώνει τις πρώτες θέσεις του Billboard) αποτίει φόρο τιμής στις αφρο-αμερικανικές ρίζες του μουσικού αυτού είδους.
Και ακόμη και εάν η κυκλοφορία του Cowboy Carter δεν έχει οδηγήσει ήδη τους ακροατές του “Levii’s Jeans” στα καταστήματα Levi’s, τότε η επόμενη περιοδεία της Beyoncé σίγουρα θα το κάνει.