Quantcast
ha2DgRhfwvOY

Under The Sun: Η ταινία μικρού μήκους που παρουσιάζει τη νέα συλλογή SS22 της Tod’s

Under the Italian Sun: Αυτός είναι ο τίτλος της μικρού μήκους ταινίας για το promo της νέας SS22 συλλογής της Tod’s.

Το περιεχόμενο της νέας καμπάνιας είναι άνθρωποι που ταξιδεύουν σε γραφικά σημεία της Ιταλίας, με κομψές εμφανίσεις που φέρουν απαλούς χρωματισμούς και δένουν αρμονικά με το περιβάλλον, αναδεικνύοντας μέσα σε λίγα λεπτά τη διαχρονική ταυτότητα της Tod’s και τη μοναδική ατμόσφαιρα που συναντάμε στα μέρη της Ιταλίας.

“Η Tod’s είναι ένα brand αφιερωμένο στη δεξιοτεχνία, με βαθιά τεχνογνωσία αλλά και έξυπνη θέση στην καρδιά της ιταλικής κουλτούρας”, δήλωσε η Thomaï Serdari, Director of Fashion & Luxury στο NYU Stern και συγγραφέας του Rethinking Luxury Fashion. “Η νέα καμπάνια αναμειγνύει τα χρώματα, τους ήχους, τα γραφικά και όλα αυτά που λαμβάνει και συναισθάνεται κάποιος στην Ιταλία, ειδικά όταν βρίσκεται κοντά στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.”

“Οι άνθρωποι που βλέπουμε στην καμπάνια μπορεί να είναι από τη δεκαετία του 1960 ή θα μπορούσαν να είναι σύγχρονοι”, είπε. “Επομένως, εκτός από δεξιοτεχνία, ομορφιά και ποιότητα, η νέα καμπάνια μιλάει για διαχρονικότητα”.

Το απόγευμα είναι πράγματι πολύ χαρούμενο, καθώς παρουσιάζεται ένα καστ κομψών, χαρούμενων μοντέλων, να απολαμβάνουν τον ιταλικό ήλιο. Τα μοντέλα φορούν κρεμ πουκάμισα και παντελόνια με κουμπιά, κόκκινα loafers και μικρές τσάντες, αλλά πρωταγωνιστής είναι η Ιταλία.

Τα μοντέλα διασχίζουν τις ιταλικές γειτονιές με τα πόδια, με ποδήλατα και βέσπες. Η αληθινή ομορφιά της Ιταλίας είναι εμφανής σε κάθε λεπτομέρεια καθώς τα μοντέλα τρώνε μήλα από δέντρα ή απλά όταν κάθονται δίπλα στην ακτή.

Η συλλογή διαθέτει απαλά και ουδέτερα χρώματα, που συμβολίζουν τα ειδυλλιακά τοπία της Ιταλίας.

Η ταινία τελειώνει με έναν άνδρα που βουτά από μια βάρκα με την ιταλική σημαία, εμπνέοντας νοσταλγία για ταξίδι και καλοκαίρι.

“Μέσω της ταινίας η Tod’s διατηρεί τον φιλόδοξο χαρακτήρα μιας σειράς ονειρικών καταστάσεων — στη βάρκα, στη βέσπα, δίπλα στη θάλασσα, κάτω από τις λεμονιές, κ.λπ. — και καταφέρνει να παρουσιάσει τα προϊόντα της Tod’s σε μια πολύ προσγειωμένη αλλά ατμοσφαιρική οπτική που συμβάλλει στο να γίνει η ζωή αξέχαστη και διασκεδαστική”, αναφέρει η Thomaï Serdari.

Source| Luxury Daily

More Stories
Grande Bretagne web
150 Χρόνια Μεγάλη Βρεταννία: Always Grand
DIDÉE.GR