Quantcast

Ναταλία Γεωργαλά: Αμείωτο inspiration και υψηλή αισθητική

Συνέντευξη: Φένια Ζάννη
Φωτογράφιση: Ιωσήφ Αλεξιάδης

Make up/Hair: Δημήτρης Στράτος
Outfit: DIMITRIS PETROU

Η Ναταλία Γεωργαλά σε ένα ατμοσφαιρικό, ασπρόμαυρο φωτογραφικό editorial.

Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το fashion blogging και ποια ήταν η αφορμή που έκανε την αρχή;
Ήταν μία ιδέα κανονικά «του καναπέ»! (γέλια). Για την ακρίβεια, εγώ βρισκόμουν στον καναπέ του σπιτιού μου στο Λονδίνο, όπου σπούδαζα, και η Νεφέλη βρισκόταν στον καναπέ του σπιτιού της στην Αθήνα. Ήταν βράδυ, μιλούσαμε στο τηλέφωνο και η μία κουβέντα έφερε την άλλη. Η Νεφέλη «έριξε» την ιδέα «στο τραπέζι», εγώ όμως ήμουν λιγάκι επιφυλακτική στην ιδέα πώς θα εκτίθεμαι στο διαδίκτυο. Ειρωνικό, έτσι; Ύστερα όμως από τη συνεχή παρότρυνση τόσο της Νεφέλης, όσο και του στενού φιλικού μου κύκλου, ενέδωσα στο εγχείρημα και δεν απέκτησα διπλές σκέψεις ποτέ ξανά. Η αλήθεια είναι πως παρακολουθούσαμε ξένα blogs για αρκετό καιρό ως πηγή inspiration και υποψιαστήκαμε τη νέα παγκόσμια τάση. Και βασικά είπαμε, γιατί όχι; Ξεκίνησε εντελώς σαν χόμπι. Το πώς εξελίχθηκε στην πορεία, είναι καθαρά θέμα επιλογών και δουλειάς.

Δεδομένου πως ζούσες για αρκετό χρονικό διάστημα στη Νέα Υόρκη, υπάρχει αυτό που λέμε «διάσταση πολιτισμών» μεταξύ Αμερικής και Ελλάδας, τόσο στον κλάδο του fashion, όσο και του blogging;
Η Αμερική σαν ήπειρος, και πιο συγκεκριμένα οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, είναι κατεξοχήν πολυπληθής ως κράτος. Αυτό αυτομάτως σηματοδοτεί αμείωτο inspiration. Διαφορετικά έθιμα, διαφορετικά backgrounds, διαφορετικές εμπειρίες, διαφορετικά πιστεύω, διαφορετική παιδεία, σηματοδοτούν ένα κράμα ιδεών και τεράστια πηγή έμπνευσης. Φυσικά  λοιπόν και υπάρχει διάσταση πολιτισμών μεταξύ Αμερικής και Ελλάδας. Κάτι τέτοιο συνεπάγεται και τις τεράστιες διαφορές στη μόδα και το blogging.

Η μόδα έχει ως βασική πηγή έμπνευσης τους λαούς του κόσμου και το blogging ακολουθεί τις τάσεις της μόδας. Είναι αλυσίδα.

Θεωρείς πως στην Ελλάδα υπάρχει υψηλή αισθητική στο κομμάτι της μόδας; Κι αν ναι, αντικατοπτρίζεται σωστά προς το εξωτερικό;
Φυσικά και υπάρχει υψηλή αισθητική στο κομμάτι της μόδας. Υπάρχουν Έλληνες που δραστηριοποιούνται σε πολλούς τομείς της μόδας, που τυγχάνουν αναγνωρισιμότητας στο εξωτερικό. Απλά θεωρώ πώς ίσως δεν υπάρχει επαρκής προβολή αυτών των ανθρώπων από τα εγχώρια μέσα.

Η ποιότητα έχει θέση στο σημερινό, ελληνικό blogging ή κάπου χάνεται μέσα στην ποσότητα;
Το blogging είναι πολύ παρεξηγημένο στην Ελλάδα. Εξαρχής ήταν. Γι’ αυτό και όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε blogging, οι περισσότεροι άνθρωποι του χώρου ήταν επιφυλακτικοί απέναντί μας. Εν μέρει, λογικό. Το γεγονός πώς έγινε τάση και πολλά κορίτσια αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτό το δρόμο, έφτασε σε ένα σημείο κορεσμού. Κουράστηκαν και οι εταιρείες και το κοινό. Εδώ είναι όμως που η αγορά «καθαρίζει» και η ποιότητα κυριαρχεί της ποσότητας. Δεν μπορεί η ελληνική αγορά να στηρίξει όλη αυτή την πληθώρα των bloggers. Μία άλλη μεγαλύτερη αγορά του εξωτερικού σίγουρα θα μπορούσε.Το λέγαμε και το υποστηρίζαμε από την πρώτη μέρα με τη Νεφέλη:

Το blogging είναι επάγγελμα. Έτσι θεωρείται εκτός συνόρων και με μεγάλη μου χαρά μπορώ να πω πώς και εδώ πλέον βρίσκει την αναγνωρισιμότητα που του αξίζει και χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό.

Οι δημόσιες σχέσεις λειτουργούν – κατά την άποψή σου – σωστά στην Ελλάδα;
Άλλο ένα παρεξηγημένο επάγγελμα. Οι δημόσιες σχέσεις είναι το Α και το Ω των επιχειρήσεων και των αγορών. Όπως είχε τονίσει και ο ένας και μοναδικός Bill Gates: “If it was down to my last dollar, I would spend it on public relations”. Τα πάντα βασίζονται στις δημόσιες σχέσεις, οτιδήποτε κι αν συνεπάγεται αυτό.

Ακολουθείς τα trends ή προτιμάς να δημιουργείς νέες τάσεις φορώντας ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα; Ποιο είναι το αγαπημένο σου trend αυτήν την περίοδο;
Παρακολουθώ τα trends (αυτός είναι και ο βασικός λόγος που λατρεύω να πηγαίνω στις εβδομάδες μόδας) και κάποια από αυτά ναι, τα εντάσσω στο προσωπικό μου στυλ. Παλιά τα ακολουθούσα πιο πιστά νομίζω, αλλά με το πέρασμα των χρόνων βλέπω ότι γίνομαι όλο και πιο κλασική. Αγαπημένο μου trend για την τρέχουσα περίοδο είναι σίγουρα το athleisure. Το βρίσκω άκρως θηλυκό, όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, μιας και μπορώ να συνδυάσω το αγαπημένο μου φούτερ, με το καλό μου το σακάκι, το τζιν μου και ένα ζευγάρι γόβες.

Κατά τη γνώμη σου, τι σημαίνει fashion blogging και ποια είναι τα «θεμέλια» για να «χτιστεί» σωστά ένα blog;
Οι bloggers εμφανίστηκαν στο προσκήνιο ως οι επόμενοι celebrities, αλλά με τη μορφή του κοριτσιού της διπλανής πόρτας. Γι’ αυτό και είχαν εξαρχής τόσο μεγάλη απήχηση στον κόσμο και σηματοδότησαν την αρχή ενός νέου κόσμου, αυτού του digital. Κλήθηκαν να καλύψουν το κενό ανάμεσα στις εταιρείες και τα παραδοσιακά media. Ο ρόλος τους αυτός καθ’ αυτός, είναι να κάνουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο τον κόσμο να μαθαίνει τα νέα trends, να εμπνέουν δίχως να επιβάλουν, να κάνουν το κοινό να διαφοροποιείται, να εξελίσσεται ανάλογα με τις ανάγκες του. Να μου πεις, και τι είναι αυτό που τις κάνει ειδικές, σ’ αυτά που ανέφερα; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Ο ίδιος ο κόσμος τους δίνει αυτή τη δύναμη. Η αναγνωρισιμότητά τους βασίζεται στο κοινό και βάση αυτού τις  εμπιστεύονται οι εταιρείες να διαφημίσουν τα εκάστοτε προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Το μοναδικό συστατικό του καλού blogging είναι οι σωστές επιλογές, η πολλή δουλειά και η αφοσίωση.

Τι αποτελεί έμπνευση για σένα, τόσο για να γράψεις ένα νέο blog post, όσο και για τα outfits που επιλέγεις;
Έμπνευση αντλώ από πολλά, από κάτι που είχα δει στο τελευταίο μου ταξίδι, από το ίντερνετ, από μία γυναίκα που περπατάει στο δρόμο, από τα ρούχα της μαμάς μου… Απλά όλα τα συνδυάζω με το δικό μου τρόπο. Τα blog posts βασίζονται κατεξοχήν σε συνεργασίες, αλλά και στα ταξίδια μας και αποτυπώνονται σε μορφή editorial. Είναι το προσωπικό μας ημερολόγιο.

Ποια είναι η άποψή σου και η σχέση σου με τα social media;
Θα είμαι πολύ ειλικρινής. Αν δεν υπήρχαν τα social media, δεν θα κάναμε αυτή τη συνέντευξη τώρα. Είναι η δουλειά μου, με τα υπέρ και τα κατά της. Είναι και σημείο των καιρών μας, έτσι; Το σίγουρο είναι πώς επειδή ζούμε στην εποχή της εικόνας, καλό είναι να μην παρασυρόμαστε, γιατί η εικόνα μπορεί να είναι η βιτρίνα, αλλά σημαντικό είναι το τι κρύβεται από πίσω. Γι’ αυτό πρέπει να παραμένουμε αληθινοί.

Θα έφευγες ξανά στο εξωτερικό; Κι αν ναι, ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που σε ωθούν σ’ αυτό;
Δεν νομίζω, όχι πάλι. Θεωρώ ευτύχημα να μπορώ να ταξιδεύω. Δεν μπορώ να ξέρω πώς έχει ίσως ο κόσμος στο μυαλό του το να ζει κάποιος στο εξωτερικό, αλλά δεν είναι και πολύ εύκολο. Αλλά εδώ μιλάμε πάλι για τα υπέρ και τα κατά. Αν έρθει η μέρα που θεωρήσω πώς πρέπει να φύγω, θα με εμπιστευτώ και θα πράξω ανάλογα.

*Επισκεφτείτε το blog της Ναταλίας και της Νεφέλης Γεωργαλά “BY NEF AND NAT“.

More Stories
schweppes brand ambassadors vasilis kyritsis 0(2)
Το Schweppes απογειώνει την εμπειρία κάθε cocktail μαζί με τον κορυφαίο bartender Βασίλη Κυρίτση
DIDÉE.GR