Οι millennials αγαπούν Gucci και Louis Vuitton

H νέα έρευνα της UBS δείχνει ότι τα αγαπημένα brands των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.

Οι Κινέζοι millennials, η πολύ δυνατή ομάδα καταναλωτών, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.

Οι millennials νιώθουν πιο αισιόδοξοι για τα μελλοντικά τους κέρδη σε σχέση με τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών και ξοδεύουν περισσότερα σε πολυτελή αγαθά.

Photo Gucci
Source businessoffashion.com

  1. […] καθώς εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στη νέα γενιά των millennial αγοραστών. Η Gucci και η Louis Vuitton είναι από τις ταχύτερα […]

  2. […] σύμφωνα με τον ετήσιο δείκτη του Lyst, ξεπερνώντας την Gucci και τη Balenciaga. Στην 4η θέση βρέθηκε η Nike και ακολούθησαν […]

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE