Quantcast
Sun

Sun of a Beach: Η πρωτοπορία που ορίζει τα καλοκαίρια μας

Συνέντευξη: Φένια Ζάννη
Φωτογράφιση: Αγγελική Καλαμαρά

Η Έλλη Ρούντου και η Μελίνα Πίσπα εμπνέονται από τις πιο θεαματικές παραλίες και από τα χρώματα του ελληνικού καλοκαιριού, δημιουργώντας beach towels με ένα πιο «φρέσκο» και καινοτόμο twist. Το ήδη επιτυχημένο brand Sun of a Beach στα 5 χρόνια λειτουργίας του, ενσωματώνει στα premium προϊόντα του το vibe καλοκαιριού αλλά και την ηρεμία της θάλασσας, σε πολύχρωμες και με μοτίβα πετσέτες θαλάσσης που παράγονται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα.

Πότε έγινε το λανσάρισμα του Sun of a Beach και τι ήταν αυτό που στάθηκε ως αφορμή για το ξεκίνημα;
Ξεκινήσαμε το καλοκαίρι του 2012, όταν αποφασίσαμε να δώσουμε στην πετσέτα θαλάσσης το στυλ που της έλειπε και να την κάνουμε «της μόδας»! Συνδυάσαμε μια πολύ καλής ποιότητας πετσέτα με βαμβακερά υφάσματα με έντονα μοτίβα επηρεασμένα από τη μόδα, τα αμέτρητα καλοκαίρια που έχουμε περάσει στην Ελλάδα, τη μουσική, το μπλε του Αιγαίου.

Το χαρακτηριστικό προϊόν του brand είναι η κλασική πετσέτα παραλίας, ως ένα πιο καινοτόμο και «φρέσκο» αξεσουάρ, με μοναδικά prints. Αποδίδεται μέσω της πρωτοποριακής beach towel και των prints, η μοναδικότητα του Sun of a Beach;
Τη μοναδικότητα του Sun of a Beach την αποδίδουμε στην πρωτοπορία, καθώς είμαστε οι πρώτοι που ασχοληθήκαμε με την πετσέτα θαλάσσης, στο προϊόν που είναι φτιαγμένο από ποιοτικά υλικά αλλά και στην εικόνα που βγάζει το brand. Είμαστε απόλυτα συνδεδεμένοι με το καλοκαίρι και με όλα τα συναισθήματα που πηγάζουν μέσα από αυτό! Ανεμελιά, Ελευθερία, Ξεγνοιασιά!

Ποια είναι η φιλοσοφία του Sun of a Beach;
Το Sun of a Beach θέλουμε να είναι ο καλύτερος καλοκαιρινός σου φίλος. Αυτός με τον οποίο έχεις δημιουργήσει τις καλύτερες αναμνήσεις. Θέλουμε να ανοίγεις τη ντουλάπα σου το χειμώνα, να βλέπεις την πετσέτα κι αυτό να σε κάνει να χαμογελάς!

“Sun of a Beach is Your Summer Friend”

Τα μοτίβα που προτιμάτε να αποτυπώνετε στις Sun of a Beach πετσέτες, πολλές φορές είναι one-of-a-kind. Θεωρείτε πως αυτή η κίνηση αποτελεί κομμάτι της επιτυχίας του brand;
Τα μοτίβα που διαλέγουμε δίνουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στα προϊόντα μας. Είναι το πιο διασκεδαστικό κομμάτι της δουλειάς μας και με την Έλλη το απολαμβάνουμε πολύ. Αυτή την περίοδο δουλεύουμε πάνω στην καινούργια συλλογή για το καλοκαίρι ’18.

Πριν από περίπου ένα χρόνο, πραγματοποιήσατε μια σημαντική συνεργασία με τη WWF για καλό σκοπό. Μιλήστε μας γι’ αυτήν.
Είναι μία ενέργεια για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι. Υπάρχουν πολλά απειλούμενα υπό εξαφάνιση είδη στην περιοχή της Μεσογείου και πολλά από αυτά δεν είναι καθόλου γνωστά στο ευρύ κοινό. Αποφασίσαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε πετσέτες, με σχέδια κάποια ζωάκια που απειλούνται και με τον τρόπο αυτό να βοηθήσουμε την WWF να κάνει πιο γνωστό το πρόβλημα. Τα ζωάκια αυτά είναι ο αστακός, ο ιππόκαμπος, το καλαμάρι, ο τόνος και ο μεσογειακός καρχαρίας. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων το δίνουμε την WWF.

Καλύπτετε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, απαραίτητων για την παραλία και το καλοκαίρι. Απ’ όσο γνωρίζω τα προϊόντα παράγονται μάλιστα στην Ελλάδα. Μιλήστε μας λίγο για τη γκάμα και τη σύνθεση των προϊόντων σας, αλλά και για το κατά πόσο είναι εύκολο το να παράγει κανείς σήμερα στην Ελλάδα.
Το βασικό μας προϊόν κι αυτό που μας έχει κάνει να ξεχωρίζουμε είναι οι πετσέτες. Σε διάφορα σχέδια και μεγέθη για μωρά, παιδιά και ενήλικες. Τη συλλογή συμπληρώνουν μεγάλη σειρά από τσάντες παραλίας και all day pouches. Όλα μας τα προϊόντα παράγονται στην Ελλάδα, από τεχνίτες που εξειδικεύονται σε αυτό που κάνουν. Οι πετσέτες μας ράβονται σε φασόν και οι τσάντες φτιάχνονται στο χέρι. Έχουμε γίνει πλέον μία οικογένεια με αυτούς τους ανθρώπους και για μας έχει πολύ μεγάλη αξία το ότι τα προϊόντα μας φτιάχνονται με μεράκι από ανθρώπους που νοιάζονται το μέλλον το δικό μας και της εταιρείας μας. Ανήκουμε στη γενιά που είναι περήφανη για το “Μade in Greece” και θέλουμε να το προωθήσουμε όσο πιο πολύ γίνεται.

Εδώ και πέντε χρόνια, το brand έχει γνωρίσει αναμφισβήτητα μεγάλη επιτυχία. Συναντήσατε δυσκολίες κατά την εδραίωσή του;
Ξεκινήσαμε πάνω στην κρίση, οπότε οι δυσκολίες είναι πολλές και καθημερινές. Είμαστε όμως ένα πολύ αισιόδοξο brand που χρησιμοποιεί τις δυσκολίες για να γίνεται καλύτερο και να φτάνει πιο κοντά στο στόχο του.

Όσον αφορά τα prints σας, τι σχέδια μπορεί να συναντήσει κανείς;
Η φετινή μας συλλογή χωρίζεται στα δύο, Meditteraneo και Tropicana! Οι ρίγες, τα μάτια και τα άσπρο/μπλε κυκλαδίτικα μοτίβα, ενάντια στα τροπικά τουκαν, τους φοίνικες και τα κοράλια.

Τι αποτελεί έμπνευση για τις δημιουργίες του Sun of a Beach;
Το καλοκαίρι σε όλες του τις μορφές! Από το αγαπημένο μας καταγάλανο Αιγαίο μέχρι τις εξωτικές παραλίες της Χαβάης!

More Stories
Vipp Cold Hawaii 15 (1)
Vipp Cold Hawaii: H απομονωμένη κατοικία στο Εθνικό Πάρκο Thy της Δανίας
DIDÉE.GR