Quantcast

Negroni Week: Το πιο iconic cocktail αποκτά φιλανθρωπικό σκοπό

Γράφει η Φένια Ζάννη

Για τρίτη χρονιά, το Negroni Week έρχεται στην Ελλάδα και προσκαλεί τους λάτρεις του εμβληματικού cocktail να το απολαύσουν για καλό σκοπό σε περισσότερα από 400 bars σε όλη την Ελλάδα.

Φλωρεντία 1919. Ο Κόμης Camillo Negroni, λίγο μετά το ταξίδι του στην Αγγλία, επιστρέφει στο αγαπημένο του bar. Το συνηθισμένο Americano αποκτά ένα απόλυτα βρετανικό twist, αφού παρασκευάζεται – έπειτα από αίτημα του Κόμη – με επτά σταγόνες gin αντί για σόδα. Ο Fosco Scarselli, ο οποίος βρισκόταν πίσω από το bar του αριστοκρατικού Caffe Casoni, πραγματοποιεί την αλλαγή που του ζητήθηκε, δημιουργώντας έναν απρόσμενο γευστικό συνδυασμό, με τη διαχρονικότητα να τον χαρακτηρίζει. Έναν περίπου αιώνα μετά, το «συνηθισμένο» του Κόμη γίνεται γνωστό σε όλον τον κόσμο για το πορφυρό του χρώμα και το άψογο «κράμα» αρωμάτων του. To cocktail αποκτά το όνομά του από τον Κόμη που το λάτρευε: Negroni.

Σήμερα, όπως και τότε, το cocktail Negroni, θεωρείται ένα από τα διασημότερα ιταλικά cocktails στον κόσμο. Συνδυασμένο με το πιο αυθεντικό aperitif liquer, το Campari, αποτελεί έναν διαχρονικό συνδυασμό αρωμάτων, γεγονός που το ανάγει στην κορυφαία επιλογή των cocktail lovers.

Για τους cocktail lovers λοιπόν, αλλά και για όλους εκείνους που επιθυμούν να απολαύσουν ένα Negroni στα αγαπημένα τους bars, διοργανώνεται για τρίτη, συνεχόμενη χρονιά το Negroni Week. Η διεθνής πρωτοβουλία του Campari και του αμερικανικού περιοδικού Imbibe, έρχεται ξανά στην Ελλάδα και προσκαλεί τους λάτρεις του εμβληματικού cocktail να το απολαύσουν, ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλουν στην ενίσχυση φιλανθρωπικών σκοπών.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 5 έως και την Κυριακή 11 Ιουνίου, για κάθε Negroni που θα απολαμβάνουμε σε 416 bars σε όλη την Ελλάδα, το συνεργαζόμενο μπαρ θα προσφέρει μέρος των εσόδων για την ενίσχυση κάποιου φιλανθρωπικού ιδρύματος της επιλογής του. Αυτή η ξεχωριστή δράση ξεκίνησε το 2013 και μέσα σε λίγα χρόνια, bars ανά τον κόσμο «αγκάλιασαν» την πρωτοβουλία. Μάλιστα την πρώτη χρονιά του, το Negroni Week ξεκίνησε με 100 συμμετοχές, καταφέρνοντας το 2016 να έχει συμμετοχές από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Ιταλία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Σιγκαπούρη και φυσικά η Ελλάδα.

Πρωταγωνιστής του Negroni δεν είναι άλλος από το Campari, αφού There is no Negroni without Campari. Το ζωηρό, λαμπερό, κόκκινο χρώμα του Campari, καταφέρνει να αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις, ενώ τα αρώματα από φλούδα πορτοκαλιού και οι νότες πολύπλοκων, αρωματικών βοτάνων «ξυπνούν» τους γευστικούς κάλυκες. Αυτό συνδυάζεται με ένα μέρος Gin, ένα μέρος Red Vermouth και μια φλούδα πορτοκαλιού και voila! Ένα Negroni Cocktail προσγειώνεται στο ποτήρι.

Ανακαλύψτε περισσότερα για την ιστορία του Negroni αλλά και των άλλων Campari cocktails στο δεύτερο κεφάλαιο του Campari Red Book of Style, Cocktail Culture.

Απολαύστε Υπεύθυνα.

Βρείτε το Campari στο Facebook και στο Instagram.

#negroniweek, #campari, #campariredbookofstyle

More Stories
Vipp Cold Hawaii 15 (1)
Vipp Cold Hawaii: H απομονωμένη κατοικία στο Εθνικό Πάρκο Thy της Δανίας
DIDÉE.GR