Quantcast

Όλα όσα είδαμε στο backstage του YES I DO CATWALK II

Φωτογραφίες: Αγγελική Καλαμαρά (didee.gr)

Για μια ακόμη χρονιά διάσημοι Έλληνες ντύθηκαν νύφες & γαμπροί με δημιουργίες  των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών για καλό σκοπό.

Η ομάδα του Yes I do  (www.yes-I-do.gr) σε συνεργασία με τη New Life Expo Wedding, πραγματοποίησε για 2η συνεχόμενη χρονιά το bridal catwalk που έγινε θεσμός.

58 διάσημοι Έλληνες, ανάμεσά τους η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου που άνοιξε το show, η Ντορέττα Παπαδημητρίου, η Τόνια Σωτηροπούλου που έκανε το φαντασμαγορικό φινάλε, η Γιούλικα Σκαφιδά, ο Αντίνοος Αλμπάνης, η Τζένη Μελιτά, η Έλενα Παπαβασιλείου, η Ιλένια Ουίλιαμς, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, η Ανθή Σαλαγκούδη, η Κωνσταντίνα Κομματά, η Έλενα Τσαγκρινού η Άννα Πρέλεβιτς, η Έλενα Γαλύφα, η Κατερίνα Μισιχρόνη και πολλοί ακόμα από όλο το φάσμα του καλλιτεχνικού & δημοσιογραφικού χώρου ντύθηκαν νύφες και γαμπροί με δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, στην πιο ρομαντική, κομψή και ιδιαίτερη πασαρέλα,

Οι σχεδιαστές που έντυσαν τους celebrities ήταν οι:  Βασίλης Ζούλιας, Δημήτρης Πέτρου, Ορσαλία Παρθένη, Βλάσσης Χολέβας, Άννα Ανεμομύλου, Madame Shoushou, Αλεξία Κιρμίτση, Βασίλης Θωμόπουλος, Σωτήρης Γεωργίου, Maison Faliakos και Αιμιλία Κρητικού, ενώ παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η Μυρτώ Κάζη, ιδιοκτήτρια του http://www.yes-i-do.gr/, του πιο αγαπημένου site και περιοδικού γάμου στην Ελλάδα.

Το φετινό catwalk πραγματοποιήθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό. Τόσο οι celebrities όσο και οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γίνουν Εθελοντές Δότες Μυελού των Οστών στα ειδικά διαμορφωμένα spots, ενώ οι καλεσμένοι καλώντας σε έναν ειδικό αριθμό πρόσφεραν χρήματα για το ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ και την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών.

THE HAPPENINGS

Στη σκηνή του Yes I Do Catwalk έλαβαν χώρα αρκετά happenings! Εκτός του ότι στη σκηνή υπήρχε live μπάντα (oι Picos Apicos) που έπαιζαν τα πιο γνωστά Rock ’n Roll κομμάτια όλων των εποχών, η Κατερίνα Μισιχρόνη, που περπάτησε για τη Madame Shoushou, δέχτηκε (και αποδέχτηκε!) πρόταση Ακόμα, η ομάδα της Αιμιλίας Κρητικού συμμετείχε σε manequin challenge, όπου όλα πάγωσαν και εμφανίστηκε στη σκηνή ο hair stylist Γιώργος Σφακιανάκης και επιμελήθηκε τις τελευταίες λεπτομέρειες των μαλλιών τους!

THE FINALE

Το κλείσιμο της βραδιάς ήταν μια μεγάλη έκπληξη! Και ενώ όλοι νόμιζαν πως το catwalk είχε τελειώσει, η μπάντα ξεκίνησε να παίζει το Tutti Frutti και 15 παιδάκια από 2 ως 15 ετών ξεχύθηκαν στη σκηνή, ντυμένα με τα υπέροχα και πολύ funky outfits του ελληνικού brand YellowSub κρατώντας πλακάτ με αισιόδοξα μηνύματα και ραίνοντας το catwalk με ροδοπέταλα! Mε όχημα το κίτρινο υποβρύχιο, οι αδερφές Κοκκώνη δέχονται στο … “πλήρωμά” τους κάθε παιδί που έχει έντονη προσωπικότητα, άποψη και στυλ!

THE BACKSTAGE

Στο backstage το κλίμα ήταν μαγικό! Ηθοποιοί, τραγουδιστές, μοντέλα, παρουσιαστές, δημοσιογράφοι και bloggers έβγαζαν δεκάδες selfies, γελούσαν και απολάμβαναν τις όμορφες στιγμές. Παράλληλα, οι περισσότεροι, δίνοντας με μια μπατονέτα, λίγο από το σάλιο τους, έγιναν Εθελοντές Δότες Μυελού των Οστών. Θερμοί υποστηρικτές της κίνησης αυτής, ο Σάββας Πούμπουρας, η Τόνια Σωτηροπούλου και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος που παρακινούσαν και όλους τους υπολοίπους !

THE HAIRSTYLE

To styling των μαλλιών για την επίδειξη ανέλαβε η Wella Professionals, με προϊόντα από τη πολυαγαπημένη επαγγελματική σειρά styling EIMI. Τα μοναδικά looks ήταν εμπνευσμένα από τις υπέροχες  δημιουργίες των κορυφαίων σχεδιαστών. Ανάλαφρα waves, braids, μαλλιά ίσια που έμειναν κάτω, άλλα που πλέχθηκαν σε χαλαρούς ρομαντικούς κότσους κυριάρχησαν στο catwalk. Για τους άνδρες επιλέχθηκαν slick μαλλιά με ματ υφή και έντονη χωρίστρα.  Ο hair stylist Γιώργος Σφακιανάκης , επικεφαλής των κομμωτηρίων TEO δήλωσε «Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτή τη συνεργασία, που για εμένα και την ομάδα μου ήταν μια υπέροχη εμπειρία. Δέχθηκα την πρόκληση να συνεργαστώ με έντεκα διαφορετικούς σχεδιαστές και να δημιουργήσω έντεκα διαφορετικά looks, τα οποία επιλέχθηκαν ανάλογα με το ύφος και το στυλ του κάθε ρούχου. O συνδυασμός της  δεξιοτεχνίας του επαγγελματία-κομμωτή με τα κατάλληλα επαγγελματικά προϊόντα, εξασφαλίζουν το πιο εκφραστικό και μοναδικό αποτέλεσμα!»

THE MAKE UP

Η Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου, global & senior make up artist της MAC Cosmetics, επιμελήθηκε με την απίστευτη ομάδα της το make up όλων όσων περπάτησαν στο Yes I do Catwalk. Τα προϊόντα της MAC Cosmetics άλλωστε, αποτελούν τη νούμερο 1 επιλογή κάθε νύφης σε όλο τον πλανήτη, καθώς παρέχουν απεριόριστες επιλογές και επαγγελματικό αποτέλεσμα που διαρκεί αναλοίωτο για ώρες! Η Έλια Κεντρωτά μάλιστα, PR & Communications Manager της MAC Cosmetics περπάτησε στο catwalk με outfit που έφερε την υπογραφή του Σωτήρη Γεωργίου.

THE SHOES

Παπούτσια πραγματικά κοσμήματα για τις νύφες και στυλάτες επιλογές για τους celebrities γαμπρούς, ολοκλήρωσαν τα looks και έφεραν φυσικά την υπογραφή της MIGATO. Ψηλοτάκουνα πέδιλα, peep toes, elegant γραμμές, κλασικά σχέδια με μοντέρνα twists, πριγκιπικά κομμάτια, στρας, διαφάνειες και πολυτελείς υφές, τράβηξαν τα βλέμματα…στα πόδια των celebrities!

THE JEWELS

Μοναδικά κοσμήματα, παραμυθένια δαχτυλίδια, κομψά κολιέ που αγκαλιάζουν το λαιμό, statement βραχιόλια και vintage σκουλαρίκια PANDORA, ολοκλήρωσαν τα bridal outfits όλων των celebrities, μεταμορφώνοντας τις νύφες σε αιθέριες υπάρξεις βγαλμένες από editorial μόδας. Διακριτικά και πάντα τόσο classy τα κοσμήματα PANDORA πρόσθεσαν στυλ,  ρομαντισμό και φυσικά λάμψη στις celebrity νύφες.

THE PARTY

Τόσο στον ειδικό χώρο που είχε στηθεί στο backstage για τους celebrities όσο και στον χώρο έξω από το catwalk, το catering ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ είχε αναλάβει να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο με ένα finger food menu επηρεασμένο από το Rock ’n Roll θέμα της βραδιάς. Ο Φίλιππος και ο Θανάσης Παπασπύρου, που έχουν αναλάβει τα ηνία του ιστορικού brand, επιμελήθηκαν προσωπικά το menu δείχνοντας στους εκλεκτούς καλεσμένους το νέο και τόσο ανανεωμένο πρόσωπο του brand που αγαπήθηκε εδώ και γενιές.

Παράλληλα, το THE SWEET SPOT είχε ετοιμάσει το πιο υπέροχο candy bar που έχετε δει ποτέ, με πολυόροφες τούρτες με θέμα τη δαντέλα, λαχταριστά cake pops, εκπληκτικά cupcakes και απίθανα γλυκίσματα. Η Ζωή Βιδάλη, ιδιοκτήτρια του brand, έδωσε την πιο γλυκιά νότα στο catwalk με προτάσεις βγαλμένες από παραμύθι!

Οι εκπρόσωποι της showbiz, απόλαυσαν τόσο πριν ανέβουν στην πασαρέλα όσο και μετά παγωμένη draft ALFA και Strongbow, το νούμερο 1 cider (μηλίτη) στον κόσμο!

More Stories
24 H2 D3 OB Dec Group 302 1444 RGB
Levi’s®: The Ultimate Christmas Gift Guide
DIDÉE.GR