Quantcast

Το success story των επιχειρήσεων του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward

Ανάπτυξη με τη σφραγίδα του ΟΠΑΠ Forward – Επιχειρηματίες εξηγούν πώς επωφελήθηκαν από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Μια πιο ισχυρή θέση στην ελληνική αγορά κατέχουν σήμερα οι πρώτες μικρομεσαίες επιχειρήσεις του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward. Οι εταιρείες οι οποίες, το 2016, εμπιστεύτηκαν το νεοσύστατο πρόγραμμα του ΟΠΑΠ και της Endeavor Greece για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας, μέσα σε μία τριετία κατόρθωσαν να αναπτυχθούν, να αυξήσουν συνολικά τον τζίρο τους κατά 35,5% και να δημιουργήσουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Πολλές, μάλιστα, επεκτάθηκαν εκτός των ελληνικών συνόρων και σήμερα έχουν δυναμική παρουσία σε ξένες αγορές.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εντάχθηκαν στον πρώτο κύκλο του ΟΠΑΠ Forward την άνοιξη του 2016, συμμετείχαν σε εντατικά εκπαιδευτικά σεμινάρια, συνεδρίες στρατηγικής καθοδήγησης, δράσεις δικτύωσης και ήρθαν σε επαφή με εταιρείες και επενδυτές του εξωτερικού. Έτσι, στη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών κατάφεραν να ξεπεράσουν τα εμπόδια και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν και έκαναν άλματα προόδου. Σήμερα, έχουν αποκομίζει τα απαραίτητα εφόδια και αντιμετωπίζουν πλέον ευκολότερα τις προκλήσεις.

Στο δρόμο της επιτυχίας με οδηγό το ΟΠΑΠ Forward 

Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward δημιουργήθηκε από τον ΟΠΑΠ και τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor Greece, με στόχο να αποτελέσει αναπτυξιακό εργαλείο για δυναμικές και εξωστρεφείς μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με την υποστήριξή του, από το 2016 μέχρι σήμερα 49 εταιρείες έχουν δημιουργήσει 1.590 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ υποστηρίζουν 10.700 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Επιπλέον, έχουν αυξήσει συνολικά τον τζίρο τους κατά 112,5 εκατομμύρια ευρώ.

Επιχειρηματίες, που παρακολούθησαν τους τρεις πρώτους κύκλους του ΟΠΑΠ Forward, μιλούν για το success story που έγραψαν οι εταιρείες τους, επωφελούμενες από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Δείτε το βίντεο:

Anassa Organics: Επέκταση σε Ευρώπη, Αυστραλία και Σιγκαπούρη

«Δεν ήταν καθόλου εύκολο να κάνουμε πραγματικότητα την ιδέα μας. Καμία δυσκολία, όμως, δεν είναι ανυπέρβλητη αν δουλεύεις με πάθος και με τους σωστούς συνοδοιπόρους. Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward ήταν πολύτιμος συνεργάτης σε αυτή την προσπάθεια. Γιατί με τη σωστή καθοδήγηση επεκταθήκαμε, εξάγοντας σε Βέλγιο, Γαλλία, Δανία, Γερμανία, Αυστραλία, Φιλανδία, Κύπρο, Ελβετία, Σιγκαπούρη και Νορβηγία και αυξήσαμε τον τζίρο μας κατά 2%», δηλώνει η Αφροδίτη Φλώρου, Συνιδρύτρια της Anassa Organics.

Dust & Cream: Εξαγωγές, 200 νέες θέσεις εργασίας και αύξηση τζίρου 48%

«Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward νιώθουμε ότι είμαστε από τις εταιρείες της ελληνικής αγοράς που κέρδισαν το στοίχημα της ανάπτυξης. Με την υποστήριξη του προγράμματος έχουμε ξεπεράσει ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες μας. Έχουμε μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα, δημιουργήσαμε περισσότερες από 200 νέες θέσεις εργασίας, αυξήσαμε τον τζίρο μας κατά 48% και πλέον αναπτυσσόμαστε με ραγδαίους ρυθμούς», σημειώνει ο Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Dust & Cream.

Diving Status: Αύξηση τζίρου 85%, 10 νέες θέσεις εργασίας

«Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward είχαμε την τύχη να βρούμε έναν αξιόλογο μέντορα, που στάθηκε δίπλα μας σε πολλές σημαντικές αποφάσεις, που αφορούσαν τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας. Είμαστε πολύ περήφανοι για την πρόοδο που έχουμε καταγράψει αυτά τα χρόνια. Η  αύξηση του τζίρου μας έχει αγγίξει το 85% και έχουμε δημιουργήσει 10 νέες θέσεις εργασίας. Το πρόγραμμα μας βοήθησε να αντιληφθούμε γρήγορα τις ανάγκες μας, αλλά και τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, ώστε να κινηθούμε γρήγορα σε μια αγορά που μένει σταθερή για χρόνια», τονίζει ο Ιωάννης Ληξουριώτης, Διευθύνων Σύμβουλος Diving Status.

Doctoranytime: Αύξηση τζίρου 56%, 75 νέες θέσεις εργασίας

 «Τέσσερα  χρόνια πριν, όταν κάναμε την αίτησή μας στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι σήμερα θα μιλούσαμε για 75 νέες θέσεις εργασίας και 56% αύξηση τζίρου. Και, όμως, τα νούμερα είναι πραγματικά και οφείλονται στα εργαλεία που μας προσέφερε το ΟΠΑΠ Forward. H πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που ήταν στη διάθεσή μας ανά πάσα ώρα και στιγμή, το πλούσιο πρόγραμμα σεμιναρίων, το εξειδικευμένο πλάνο ανάπτυξης, ήταν μόνο κάποια από τα όπλα που μας προσέφεραν για να φέρουμε την αλλαγή που θέλαμε στο σύστημα υγείας», δηλώνει η Ελευθερία Ζούρου, Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος Doctoranytime.

Madame ShouShou: Εξαγωγές σε 25 χώρες, αύξηση τζίρου 48%, 3 νέες θέσεις εργασίας

«Πίσω από κάθε εταιρεία, βρίσκεται η ιστορία, τα όνειρα και το μεράκι των ανθρώπων που την δημιούργησαν. Πίσω από τη δική μας ιστορία βρίσκεται και η βοήθεια ενός προγράμματος επιχειρηματικότητας, του ΟΠΑΠ Forward. Μέσα από το πρόγραμμα αποκτήσαμε γνώση, δεχτήκαμε βοήθεια, στρατηγική καθοδήγηση, εκπαιδευτήκαμε και καταφέραμε να εξάγουμε τα ρούχα μας σε 25 χώρες του εξωτερικού, δημιουργήσαμε 3 νέες θέσεις εργασίας και αυξήσαμε τον τζίρο μας κατά 48%. Και όλα αυτά γιατί με το ΟΠΑΠ Forward κατανοήσαμε από την αρχή ότι αν έχεις πάθος όλα μπορούν να συμβούν», επισημαίνει η Ελίνα Κορδαλή, Ιδιοκτήτρια & Σχεδιάστρια Madame ShouShou.

Nanophos: Ισχυρή παρουσία στο εξωτερικό, αύξηση τζίρου 93%, περισσότερες από 20 νέες θέσεις εργασίας

«Για την Nanophos το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward σημαίνει εξέλιξη. Εξέλιξη που μας έδωσε τη δυνατότητα να μπούμε δυναμικά στον στίβο των επιχειρήσεων και πλέον να τοποθετούμε τα προϊόντα μας στα ράφια αλυσίδων του εξωτερικού. Μέσα από την υποστήριξη του προγράμματος δημιουργήσαμε αξία για τα προϊόντα μας, αλλά και υπεραξία για την ελληνική οικονομία, καθώς δημιουργήσαμε περισσότερες από 20 νέες θέσεις εργασίας και αυξήσαμε το τζίρο μας κατά 93%», υπογραμμίζει ο Ιωάννης Αραμπατζής, Διευθύνων Σύμβουλος Nanophos.

Nissos: Διεθνής παρουσία, 13 νέες θέσεις εργασίας, αύξηση εσόδων 15%

 «Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή το προϊόν μας και μας βοήθησε να προχωρήσουμε το όραμα μας και να κάνουμε πραγματικότητα τους στόχους μας. Με την βοήθεια του μέντορά μας αντιμετωπίσαμε πολλές από τις δυσκολίες που μας φαίνονταν αξεπέραστες. Μαζί καταφέραμε να μεγαλώσουμε, να υποδεχτούμε 13 νέους εργαζομένους, να αυξήσουμε τα έσοδα μας κατά 15% και να μοιραστούμε τη μεθυστική γεύση της ελληνικής μας μπύρας και με άλλους λαούς, εξάγοντας σε πολλές χώρες του εξωτερικού, όπως ΗΠΑ, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία, Αυστραλία, Ταϊλάνδη, κ.ά.», δηλώνει ο Αλέξανδρος Κουρής, Ιδιοκτήτης Nissos.

Plexscape: Ανάπτυξη και αύξηση πωλήσεων 45%

 «Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward μέσα από τα ποικιλόμορφα workshops έδωσε στα στελέχη της εταιρείας μας την ευκαιρία για ενίσχυση δεξιοτήτων, μέσα από τα μάτια έμπειρων στελεχών, καταξιωμένων στην ειδικότητά τους. Η ενίσχυση αυτή, έδωσε τα κατάλληλα εφόδια σε μένα αλλά και τους συνεργάτες μου για ανάπτυξη της Plexscape, καθώς από τη στιγμή συμμετοχής μας στο πρόγραμμα καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά 45%», τονίζει ο Λάμπρος Καλιακάτσος, Ιδρυτής & Γενικός Διευθυντής Plexscape.

Pockee: Νέες συνεργασίες και αύξηση εσόδων 10%

 «Μια από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει όταν ξεκινάει να χτίζει μια καινοτόμα ιδέα, είναι να επικοινωνήσει το όραμα του αποτελεσματικά στην ομάδα και τον κοινωνικό του περίγυρο ώστε να πιστέψουν σε αυτή. Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward και τις πρώτες μας επαφές με τον μέντορά μας είχαμε την ευκαιρία να το αντιληφθούμε γρήγορα και να δράσουμε πάνω σε αυτό, ώστε να μπορέσουμε να κερδίσουμε και την αξιοπιστία στρατηγικών συνεργατών. Το πρόγραμμα μας βοήθησε να έρθουμε σε επαφή με πολύ σημαντικούς πλέον συνεργάτες μας, ένας εκ των οποίων κ. Λεωνίδας Βρεττάκος και τα ΑΒ Βασιλόπουλος. Το Pockee σήμερα έχει αγγίξει το 10% στην αύξηση εσόδων και βρισκόμαστε στη διαδικασία έρευνας για την ανάπτυξη σε νέες αγορές, αλλά και επιπλέον υπηρεσίες που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των συνεργατών μας», δηλώνει ο Ζήσης Τσαϊρέλης, Ιδρυτής Pockee.

Radiki: Ανάπτυξη και νέες συνεργασίες

 «Ποτέ δεν μπορείς να καταλάβεις τις δυνατότητες της εταιρείας σου, ακόμα και του ιδίου σου του εαυτού, χωρίς έναν πιστό συνεργάτη. Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με καταξιωμένους μέντορες, των οποίων η συμβουλή αποδείχθηκε πολύτιμη για την εξέλιξη και ανάπτυξη της εταιρείας. Μια από τις πιο σημαντικές απόρροιες του προγράμματος ήταν η ευκαιρία που είχαμε να συνεργαστούμε με τον Θωμά Δούζη, ιδιοκτήτη του ERGON House, όπου έχουμε πλέον αναλάβει «την γωνιά» των φρούτων και λαχανικών. Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε επιχειρηματία με σκοπό την ανάπτυξη της επιχείρησης, αλλά και τη δημιουργία όλο και περισσότερων θέσεων εργασίας», αναφέρει ο Σωτήρης Λυμπερόπουλος, Γενικός Διευθυντής Radiki.

Roussas: Δυναμική παρουσία στο εξωτερικό, αύξηση τζίρου 13%, 50 νέες θέσεις εργασίας

«To στοίχημα που προσπαθεί να κερδίσει κάθε ελληνική εταιρεία, και όχι μόνο, είναι η ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού. Από την πρώτη στιγμή το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward και το δίκτυο που χτίσαμε μέσω αυτού, υποστήριξαν τον στόχο μας και μας έφεραν πιο κοντά σε αυτόν. Αυτή τη στιγμή εξάγουμε το 90% των προϊόντων μας σε ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπη, Αφρική, Ασία, Αυστραλία, Μέση & Άπω Ανατολή, έχουμε δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας και η αύξηση του τζίρου μας έχει ξεπεράσει το 13%», αναφέρει ο Αλέξανδρος Μποτός, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Roussas.

 Spotawheel: Άνοιγμα στην Πολωνία, αύξηση εσόδων 105%, 48 νέες θέσεις εργασίας

 «Όταν ξεκινούσαμε το Spotawheel δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε πώς θα έχει εξελιχθεί η εταιρεία μέσα σε λίγα χρόνια. Μέσα από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με καταξιωμένους ανθρώπους, να αναπτύξουμε το δίκτυο μας και να λάβουμε πολύτιμες συμβουλές σε στρατηγικά ζητήματα, όπως η επιλογή της κατάλληλης αγοράς για να επεκτείνουμε τη δραστηριότητα μας, η αποτελεσματική τιμολόγηση, αλλά και η αναζήτηση στρατηγικών συνεργατών. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε Ελλάδα και Πολωνία και εξετάζουμε νέες αγορές, ενώ αυξήσαμε τα έσοδά μας πάνω από 105% και δημιουργήσαμε 48 νέες θέσεις εργασίας», επισημαίνει ο Χάρης Αρβανίτης, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Spotawheel.

Alvion: Συνεργασία με 20 χώρες, αύξηση εσόδων, νέες θέσεις εργασίας

«Μέσω του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward είχαμε καθοδήγηση για τον σχεδιασμό διαφόρων στρατηγικών επέκτασης της εταιρείας, που μας άνοιξαν καινούργιους ορίζοντες.  Πλέον η Alvion είναι μια καθαρά εξωστρεφής ελληνική εταιρεία που αναπτύσσει γενόσημα φάρμακα για πολυεθνικές σε πάνω από 20 χώρες. Το ΟΠΑΠ Forward μας βοήθησε να χαρτογραφήσουμε τις ανάγκες της εταιρείας και να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της αγοράς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κατά τη διάρκεια των τριών χρόνων της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα, καταφέραμε να αυξήσουμε σημαντικά τα έσοδά μας, αλλά και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας», δηλώνει ο Ιωάννης Μπούρος, Γενικός Διευθυντής Alvion Pharmaceuticals.

Nannuka: Πρόσβαση σε ένα μεγάλο επιχειρηματικό δίκτυο, αύξηση εσόδων 160%

«Μέσω της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, αποκτήσαμε πρόσβαση σε ένα μεγάλο επιχειρηματικό δίκτυο στην Ελλάδα, γεγονός που βοήθησε σημαντικά στην ταχεία ανάπτυξη της Nannuka. Μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε ξένες αγορές, να έρθουμε σε επαφή με πιθανούς επενδυτές, να παρακολουθήσουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια κάθε είδους και να δικτυωθούμε σημαντικά στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα. Η υποστήριξη που λάβαμε από το πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της εταιρείας, γεγονός που αποδεικνύεται από την αύξηση των εσόδων μας την τελευταία τριετία κατά 160%, τονίζουν οι Λέλα Δρίτσα και Nάταλι Λεβή,  Συνιδρύτριες Nannuka. 

Tsililis: Βελτίωση οργάνωσης και λειτουργίας, αύξηση εξαγωγών 60%,

«Η συμμετοχή της αποσταγματοποιίας – οινοποιίας Tsililis, τα τρία τελευταία χρόνια, στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward υπήρξε καθοριστική για τη βελτίωση του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας της. Τα δε αποτελέσματα αυτής της βελτίωσης είναι ήδη ορατά. Δημιουργήσαμε 5 νέες θέσεις εργασίας, αυξήσαμε τις εξαγωγές μας κατά 60% και απορροφήσαμε 1.200.000 kg περισσότερα σταφύλια από 200 αμπελουργούς της περιφέρειάς μας, συμβάλλοντας στην αύξηση του εισοδήματός τους και στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας γενικότερα», επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Τσιλιλής, ιδιοκτήτης Τσιλιλής Α.Ε.

DIDÉE.GR