Quantcast

Caroline de Maigret: Το Parisian it-girl που έγινε μια μποέμ κυρία

Από την Κατερίνα Γιογάκη

«Πολλοί άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν ότι το στυλ μας (των Γαλλίδων) είναι τέλειο. Αυτό δεν ισχύει. Το αντίθετο μάλιστα. Αυτό όμως είναι και το στοιχείο που το κάνει cool και ελκυστικό.» αναφέρει σε συνέντευξή της, η επιτομή του Γαλλικού-imperfect- στυλ, Caroline de Maigret. Οι ευγενείς της ρίζες (εγγονή του Πολωνού πρίγκιπα Michel Poniatowski) και οι σπουδές της στη Σορβόννη με αντικείμενο τη λογοτεχνία είναι πιθανότατα δυο από τα στοιχεία που την κάνουν επιβλητική και ταυτόχρονα ελκυστική προσωπικότητα. Για εκείνη, η γνώση, η καλλιέργεια και οι καλοί τρόποι είναι αυτά που κάνουν έναν άνθρωπο να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλούς.

Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη όπου δούλεψε ως μοντέλο, την εποχή που μεσουρανούσαν top models όπως η Cindy Crawford και η Claudia Schiffer, μέχρι  και τα τέλη της δεκαετίας του ενενήντα. Από την εποχή εκείνη νοσταλγεί το glamour και τα μεγάλα σκουλαρίκια. Εκεί περπάτησε στην πασαρέλα για μεγάλους οίκους όπως Chanel, Dior, Louis Vuitton, Hermes, Valentino, έγινε εξώφυλλο για μερικά από τα μεγαλύτερα γυναικεία περιοδικά μόδας και έκανε καμπάνιες για προϊόντα skincare και μακιγιάζ. 

Στη συνέχεια, επέστρεψε στο Παρίσι, όπου ξεκίνησε την καριέρα της σα μουσική παραγωγός, δημιουργώντας μια δισκογραφική εταιρία με τον σύντροφό της (με τον οποίο έχουν ένα γιο, τον Anton),  Yarol Poupaud.

Έχοντας ένα δυνατό background στον κόσμο της μόδας, έγινε μούσα του γνωστού beauty brand Lancôme αλλά και του οίκου Chanel (αγαπημένη του Karl Lagerfeld).

Έχει κυκλοφορήσει, σε συνεργασία με άλλες γυναίκες συγγραφείς, δυο βιβλία, το  How to be Parisian (2013) και το Older but Better, but Older (2019). Με το πρώτο επιδίωξαν (η ίδια και οι υπόλοιπες συγγραφείς: Sophie Mas, Audrey Diwan, Anne Berest) να μυήσουν τους/τις απανταχού λάτρεις του Παριζιάνικου στυλ στην ανεπιτήδευτη κομψότητα των Γαλλίδων όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με τη μόδα και το στυλ αλλά γενικότερα στον τρόπο ζωής. Σε τι λένε ναι, σε τι λένε όχι, ποιες δικαιολογίες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να αποφύγουν κάτι, πως συμπεριφέρονται στις σχέσεις τους αλλά έδωσαν και Parisian Tips με ποικίλο περιεχόμενο. Το δεύτερο σα σκοπό έχει να διδάξει τον αναγνώστη να γελάει με το εαυτό του και να βλέπει το πέρασμα του χρόνου από τη θετική του πλευρά, γιατί το να μεγαλώνεις δεν είναι ευχάριστο αλλά μπορεί να γίνει αστείο, όπως η ίδια έχει αναφέρει. Μεταξύ άλλων στο βιβλίο αναφέρεται και ένα quote της Coco Chanel: «Η φύση μάς δίνει το πρόσωπο που έχουμε στα 20. Η ζωή διαμορφώνει το πρόσωπο που έχουμε στα 30. Αλλά στα 50 έχουμε το πρόσωπο που μας αξίζει».

Η ίδια σιχαίνεται το να μεγαλώνει και να το βλέπει πάνω της, στο πρόσωπο και το σώμα της, χωρίς όμως να αγνοεί  ότι υπάρχουν γυναίκες οι οποίες είναι εξοικειωμένες με αυτό.

Αγαπά το Παρίσι, όπου έχει συγκεκριμένα μέρη στα οποία πάει για φαγητό, με ιδιαίτερη προτίμηση στο ψάρι και τα μακαρόνια μπολονέζ. Αγαπά τις εξόδους στον κινηματογράφο (κάποιες φορές μπορεί να δει 2-3 ταινίες στη σειρά) και τα hotel bars στα οποία επικρατεί μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, όπως έχει η ίδια αναφέρει. Έχει αδυναμία στα αρώματα, τα cookies σοκολάτας με αλάτι και τη σοκολάτα γενικά. Τις αρέσει να ψωνίζει vintage ρούχα, αρωματικά σαπούνια για το μπάνιο και βινύλια.

Είναι ευαισθητοποιημένη σε σχέση με το περιβάλλον κάτι που υιοθετεί και στην καθημερινότητά της, π.χ. τρώγοντας εποχιακά προϊόντα, ελαττώνοντας τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος, αποφεύγοντας το πλαστικό ενώ για να απομακρύνει το make-up χρησιμοποιεί όχι βαμβάκι αλλά επαναχρησιμοποιούμενες πετσέτες και ειδικά σφουγγάρια από άργιλο.

Η άποψή της για το στυλ είναι ότι είναι πιο ενδιαφέρον από τη μόδα, μιας και είναι υποκειμενικό. «Το στυλ που υιοθετούμε είναι , ή θα έπρεπε να είναι, αυτό που μας ταιριάζει στο σωματότυπο και την προσωπικότητα και όχι αυτό που επιτάσσει η μόδα.» Η ίδια δεν επιλέγει τις pencil φούστες λόγω των καμπύλων της ενώ υιοθετεί το ανδρόγυνο στυλ γιατί αυτό της «πάει». Τα επιμελώς ατημέλητα μαλλιά της με τις μακριές αφέλειες είναι το βασικό της «αξεσουάρ» και ταυτόχρονα ένας εύκολος τρόπος να καλύψει τις ρυτίδες της, μιας και φοβάται το botox.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί ότι το Instagram της θα χαρακτηριζόταν ανορθόδοξο, διότι ότι ανεβάζει είναι μη αναμενόμενο, άλλα η άποψή της για τα social media το δικαιολογεί. «Do things for the right reason. That’s how you stand out. Don’t be afraid of not being cool. You will always be cool for some people.»

More Stories
schweppes brand ambassadors vasilis kyritsis 0(2)
Το Schweppes απογειώνει την εμπειρία κάθε cocktail μαζί με τον κορυφαίο bartender Βασίλη Κυρίτση
DIDÉE.GR