Quantcast
Tom Ford

Tom Ford: Εφαρμόζει τις “see-now-buy-now” πωλήσεις

Έπειτα από μια πειραματική περίοδο δοκιμής της μεθόδου “see-now-buy-now”, ο Tom Ford είναι έτοιμος να μειώσει τις ζημίες του και να προχωρήσει με πωλήσεις κατευθείαν από την πασαρέλα.

Πουλώντας τη συλλογή 2016 αμέσως μετά το show της πασαρέλας, ο σχεδιαστής και η εταιρεία του έπεσαν θύματα επιπλοκών στα έξοδα αποστολής, γεγονός που οδήγησε σε απώλεια πωλήσεων. Καθώς έπρεπε να θέσει τα πράγματα σε αναμονή, έπρεπε να κάνει και τη μετάβαση στα ράφια, κάτι το οποίο σήμαινε απώλεια εσόδων, αλλά και μεγάλη προσοχή του Τύπου προς την εταιρεία.

Με στόχο να επιταχυνθεί το διάστημα μεταξύ της παρουσίασης και της αγοράς, ο Jeremy Scott της Moschino συνεχίζει να πουλάει κατευθείαν από την πασαρέλα, όμως, μόνο ο χρόνος θα δείξει αν είναι σωστή αυτή η προσέγγιση.

More Stories
Lemon 4
Το “Lemon” γιορτάζει 6 χρόνια στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
DIDÉE.GR