Κάνοντας το λανσάρισμα της νέας συλλογής από ρολόγια “Le Marché des Merveilles”, ο creative director της Gucci, Alessandro Michele ανέλαβε να συγκεντρώσει μια ομάδα από επίδοξους social media experts. Σκοπός του ήταν να δημιουργήσουν μια καμπάνια που να επικεντρώνεται γύρω από τα επιτυχημένα και επίκαιρα memes.
Το σοσιαλμιντιακό αποτέλεσμα έφερε μια προσεγμένη συλλογή από artworks με έξυπνες ατάκες – γνωστές και ως memes. Στόχο είχε να βοηθήσει τους θεατές να εκφραστούν πιο ελεύθερα στον ραγδαία εξελισσόμενο online κόσμο. Σχετικά με αυτά τα memes, έχουν μάλιστα κυκλοφορήσει η λεζάντα “That Feeling When Gucci” και το hashtag #TFWGucci. Αναλυτικότερα, το project περιγράφει τη στιγμή της τοποθέτησης ενός ρολογιού, βάζοντάς το όμως σε εναλλακτικές καταστάσεις με δόσεις χιούμορ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε τις παρακάτω δημοσιεύσεις από το Instagram της Gucci: