Ο Kim Jones, καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής σειράς του οίκου Dior, περιέγραψε τη συλλογή με τη φράση “New Look to New Wave”.
Tα νέον χρώματα και τα ιδιαίτερα headpieces σχεδιασμένα από τον Stephen Jones ήταν σίγουρα οι λεπτομέρειες που ξεχώρισαν. Το νέο κύμα που ανέφερε ο επί πέντε χρόνια σχεδιαστής του οίκου Dior, Κim Jones είναι μια αναφορά στο έργο των Yves Saint Laurent, Marc Bohan και Gianfranco Ferré (πρώην καλλιτεχνικών διευθυντών του οίκου) με τον ίδιο τον Jones να είναι πλέον μέρος αυτής της συνέχειας και να το γιορτάζει.
Το σόου ήταν μια εναλλαγή ανάμεσα σε παρελθόν και μέλλον, με επιρροές από διαφορετικές χρονικές περιόδους οι οποίες μεταφέρθηκαν υποδειγματικά στις δημιουργίες της συλλογής. Τα κεντημένα κομμάτια μοιάζουν σαν να είναι βγαλμένα από μεγαλοπρεπή βραδινά φορέματα με εντυπωσιακά κοσμήματα, τα κλασικά μπουκλέ τουίντ υφάσματα γίνονται το βασικό υλικό τόσο για κοντά σορτς όσο και για παλτό, ενώ το καπιτονέ μοτίβο (Cannage) -μοτίβο δανεισμένο από το αυθεντικό σαλόνι του Dior σε διακόσμηση Victor Grandpierre- αποτελούν στοιχεία του παρελθόντος που με αριστοτεχνικό τρόπο έχουν έρθει στον σύγχρονο κόσμο χωρίς να φαντάζουν υπερβολικά ή εκτός εποχής.
Και αυτό είναι το αξιοσημείωτο με όλη την πορεία του Jones – στοιχεία του παρελθόντος, ανανεώνονται και μετατρέπονται όχι μόνο σε σύγχρονα αλλά ακόμα και μπροστά από την εποχή τους.
Το “New Look” του Christian Dior – όρος που δόθηκε από την Carmel Snow (αρχισυντάκτρια της αμερικανικής έκδοσης του Harper’s Bazaar για πάνω από 20 χρόνια τις δύσκολες δεκαετίες ’40-’50) ήταν στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο ταξίδι νοσταλγίας της μόδας, μια επιστροφή στις δόξες της Belle Époque.
Κάθε εμφάνιση της συλλογής αποπνέει ανάλαφρο χαρακτήρα, παιχνιδιάρικο μοντερνισμό, λειτουργική και ανέμελη πολυτέλεια. Τα basic ανδρικά ρούχα, όπως τα σακάκια Harrington, τα μπλουζάκια πόλο και οι ζακέτες εμπλουτίστηκαν με την απαλότητα και τη γοητεία των γυναικείων ενδυμάτων, με διακοσμημένα τουίντ, κεντήματα και κοσμήματα.
Η χρωματική παλέτα ήταν μια ισορροπία μεταξύ επίσημου και casual, με τα σιωπηλά παστέλ και τα ζωηρά neon χρώματα να συνυπάρχουν. Τα “καταπραϋντικά” χρώματα όπως το μαύρο, το γκρι, το μπεζ και το ιβουάρ είναι τα βασικά χρώματα των ενδυμάτων, φέρνοντας κομψότητα και χαλάρωση, ενώ τα φωτεινά χρώματα νέον όπως το κίτρινο, το ροζ, το λάιμ και το μπλε είναι τα χρώματα έμφασης.
Source | Another Mag