Όπως όλες οι δημιουργίες της Coco Chanel, έτσι και το Νο.5 “έσπασε” τις παραδόσεις της εποχής για να δημιουργήσει νέους κανόνες.
Το 1921, τα αρώματα «soliflores» (αρώματα που μυρίζουν όπως ένα μόνο λουλούδι) ήταν το βιομηχανικό πρότυπο ή με άλλα λόγια ο κανόνας. Η Coco Chanel ήθελε να δοκιμάσει τα όρια της αρωματοποιίας και να δημιουργήσει ένα άρωμα που δεν θα μπορούσε να αποδοθεί σε κανένα πράγμα στη φύση.
Όπως είπε στον αρωματοποιό της, Ernest Beaux, το No.5 πρέπει να είναι «ένα τεχνητό άρωμα σαν φόρεμα, κάτι χειροποίητο». Το αποτέλεσμα ήταν μια επανάσταση στην αρωματοποιία που αναμειγνύει περισσότερα από 80 αρώματα, όπως γιασεμί, υλάνγκ-υλάνγκ, σανδαλόξυλο και τριαντάφυλλο, με μια άνευ προηγουμένου ποσότητα αλδεϋδών-οργανικών ενώσεων που ενισχύουν το οσφρητικό προφίλ ενός αρώματος.
Το μινιμαλιστικό, τετράγωνο μπουκάλι, με την καθαρή ετικέτα, ήταν επίσης εντελώς διαφορετικό από τα φανταχτερά φιαλίδια των αρωμάτων της περιόδου. Η διαχρονικότητα του σχεδιασμού της φιάλης αποδεικνύεται από το πόσο λίγο έχει αλλάξει από το 1921, αλλάζοντας μόλις τέσσερις φορές κάθε φορά μόνο με μόνο μικρές προσαρμογές στο μέγεθος του καπακιού ή στη γραμματοσειρά της ετικέτας και αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη για την ιδιοφυΐα της Coco Chanel.
Η Chanel για να γιορτάσει την απόλυτη «διασημότητα» του κόσμου των αρωμάτων, κυκλοφόρησε μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο Celebrity, με πρωταγωνίστρια τη Marion Cotillard (το πρόσωπο του Chanel Νο. 5), τη χορεύτρια μπαλέτου Marie-Agnès Gillot, το fashion media icon από την Κίνα Hung Huang και άλλους. Η ταινία δείχνει τα διάσημα αυτά πρόσωπα να συζητούν για τον αντίκτυπο της διασημότητας – τον ρόλο της στη διαμόρφωση του πολιτισμού, την επιρροή της στην ψυχολογία και την επίδρασή της στις μελλοντικές γενιές.
Άλλες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν το Chanel Factory 5, μια σειρά pop-up καταστημάτων σε όλο τον κόσμο που ξεκίνησε στις 29 Ιουνίου.
Source | Wallpaper