Η ηθοποιός και επιχειρηματίας, Gwyneth Paltrow, εξέπληξε με την επιλογή της να συμμετέχει η ίδια στην καμπάνια με σκοπό την γνωστοποίηση της κυκλοφορία της πρώτης συλλογής κοσμημάτων, G. Label, η οποία θα πωλείται στο Goop, το διαδικτυακό δημιούργημά της που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2008 και έχει ήδη προκαλέσει αρκετές αντιπαραθέσεις με τα προϊόντα του.
Η συλλογή αντικατοπτρίζει την αισθητική της Paltrow: απλή, μινιμαλιστική και διακριτική. Η κεντρική ιδέα είναι τα κομμάτια να μπορούν να φορεθούν σε όλα τα περιβάλλοντα και σε διαφορετικές περιστάσεις, από την καθημερινότητα μέχρι το κόκκινο χαλί.
Η Paltrow αποκάλυψε ότι η κόρη της, η Apple Martin, έπαιξε μεγάλο ρόλο στη συλλογή. “Ήταν μεγάλη έμπνευση για αυτή τη συλλογή. Ονόμασα τα κομμάτια από αυτήν και τους φίλους της.” ανέφερε η ίδια στο Goop.
Source | L’OFFICIEL USA