Η Κίνα και η Ιαπωνία αποτελούν μια νέα, μεγάλη αγορά που οι luxury οίκοι μόδας στοχεύουν ολοένα και περισσότερο, με σκοπό να αυξήσουν κατά πολύ τα κέρδη τους.
Έτσι o Pierpaolo Piccioli, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino, ταξίδεψε μέχρι το Τόκιο, όπου ο γνωστός οίκος μόδας άνοιξε την καινούρια του Boutique.
Το νέο διώροφο κατάστημα κινείται σε αρκετά minimal ρυθμούς, ενώ το γκρι και οι αυστηρές γωνίες επικρατούν στη διακόσμηση.
Η νέα boutique φιλοξενεί τόσο τη γυναικεία, όσο την αντρική ready-to-wear συλλογή του οίκου, ενώ στο συγκεκριμένο κατάστημα, πραγματοποιήθηκε το lanch party της νέας αθλητικής σειράς του ιταλικού οίκου VLTN.