Η UGG και το brand με έδρα την Καλιφόρνια, The Elder Statesman, ενώθηκαν για να δημιουργήσουν μια συλλογή από πολύχρωμα και περίτεχνα διακοσμημένα παπούτσια και αξεσουάρ που αποπνέουν το “coolness” των δυο εταιρειών και της Δυτικής Ακτής.
Στη συνεργασία αυτή είναι κάτι περισσότερο από εμφανής ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν και τα δυο brands. Έμφαση στη δεξιοτεχνία και τη λεπτομέρεια, δεδομένη ποιότητα και πινελιές αίγλης και πολυτέλειας δίνουν μοναδικό χαρακτήρα τόσο σε κάθε ένα brand ξεχωριστά όσο και στα έξι κομμάτια της συλλογής.
Στην καμπάνια της συνεργασίας ανάμεσα στην UGG και την The Elder Statesman πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός, σεναριογράφος, παραγωγός, σκηνοθέτης και επιχειρηματίας, Seth Rogen. Η καμπάνια γυρίστηκε σε ένα ειδικά κατασκευασμένο μίνι βαν, ένα Toyota HiAce σε μια εντυπωσιακή ροζ απόχρωση, εξοπλισμένο με ένα στούντιο κεραμικής που περιέχει τις προσωπικές κεραμικές δημιουργίες του χαρισματικού Rogen.
Μαζί με τον Rogen, στην καμπάνια συμμετέχουν και άλλες ταλαντούχες προσωπικότητες, όπως η καλλιτέχνις Jaime Gerin, ο υαλουργός Cedric Mitchell, ο καλλιτέχνης κλωστοϋφαντουργίας Sesan και ο surfer Kyle Albers.
Για να προστεθεί μια νότα χιούμορ και νοσταλγίας στην καμπάνια κάνει την εμφάνισή του ο “UGGman” στο πλευρό του Rogen, κάτι που υπενθυμίζει σε όλους ότι η συνεργασία είναι εμποτισμένη με το παιχνιδιάρικο πνεύμα που χαρακτηρίζει την Καλιφορνέζικη προσέγγιση της ζωής.
Source | Crash