Ο creative director του οίκου Valentino, Pierpaolo Piccioli, αποκάλυψε επίσημα το νέο logo του οίκου, Toile Iconographe.
Το νέο λογότυπο στηρίζεται στην κομψότητα και την ευθυκρισία του Ιταλού σχεδιαστή κάτι που καταφέρνει να κάνει εμφανές ενσωματώνοντας το logo όχι μόνο σε όλη τη σειρά pret-à-porter αλλά και στα αξεσουάρ, δημιουργώντας μια συλλογή εντυπωσιακή με κομμάτια στα πρότυπα σχεδιασμού που περιμέναμε από τον Piccioli.
Το branding σε μαύρο και κόκκινο χρώμα διακοσμεί φθινοπωρινές μπεζ βάσεις με το αποτέλεσμα να είναι επιτομή της κομψότητας.
Επιπλέον οι δερμάτινες λεπτομέρειες και τα περίτεχνα κουμπώματα εξασφαλίζουν άρτια δομημένες εμφανίσεις με επίσημο χαρακτήρα αλλά και τολμηρό συνάμα.
Το VLogo κοσμεί επίσης bucket hats, μεταξωτά κασκόλ, ζώνες, σορτς, τσάντες για ψώνια και μπότες.
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από έναν από τους πιο εμβληματικούς φωτογράφους μόδας, τον Steven Meisel.
Το σχήμα V είναι συνώνυμο του οίκου και πρωτοεμφανίστηκε στη συλλογή του Mr. Valentino για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 1968. Χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο logο, o οίκος Valentino τιμά την κληρονομιά του ενώ ανανεώνει και την μελλοντική του εικόνα.
Source | HypeBeast