Ο οίκος Gucci σε συνεργασία με την παγκόσμια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών Roblox και το design studio Archivio Personale -ταυτόχρονα με το άνοιγμα του Gucci Garden στη Φλωρεντία- “έστησαν” μια virtual έκθεση με 15 από τις πιο εμβληματικές καμπάνιες του δημιουργικού διευθυντή Alessandro Michele για την 100ή επέτειο του οίκου .
Η έκθεση, που θα είναι ανοιχτή σε όλους για δύο εβδομάδες, εμπνέεται από τη φυσική τοποθεσία.
Η ψηφιακή απόδοση της Roblox χωρίζει την έκθεση σε πολλά θεματικά δωμάτια, το καθένα από τα οποία αποτίει φόρο τιμής σε μια διαφορετική εποχή της εξαετούς πορείας του Alessandro Michele· μια αίθουσα μπιλιάρδου αντικατοπτρίζει τον εορταστικό χαρακτήρα της Gucci Cruise 2020 ενώ ο λαβύρινθος του Τόκιο εμπνέεται από πολύχρωμα φώτα- ζιγκ-ζαγκ για ένα καλειδοσκοπικό αποτέλεσμα. Ο Michele περιγράφει την έκθεση ως “παιδική χαρά συναισθημάτων” και οι λαβυρινθικοί χώροι της προκαλούν δέος σε κάθε της σημείο.
Το Gucci Collector’s Room διαθέτει γυάλινη ντουλάπα γεμάτη με 1.400 πεταλούδες, 110 περούκες εποχής, 420 διακοσμημένα αθλητικά παπούτσια, εκατοντάδες λούτρινα και 182 ρολόγια.
Μόλις εισέλθουν στην εικονική “πραγματικότητα” του Gucci Garden, οι χρήστες θα μετατραπούν σε μοντέλα σε σχήμα ανθρωποειδούς χωρίς προσδιορισμό στο φύλο ή την ηλικία. Εξερευνώντας τον χώρο οι χαρακτήρες θα μετακινούνται μέσα από τα δωμάτια και θα “υιοθετούν” μοναδικά σχέδια στην διαδρομή τους, θα αλλάζουν δηλαδή. Κάθε χρήστης θα εμφανίζεται ως μοναδική, ανάγλυφη δημιουργία του οίκου Gucci.
Η ιδέα πίσω από την εικονική “επέκταση” του κήπου είναι ότι: “Ενώ οι άνθρωποι ξεκινούν το ταξίδι τους στη ζωή ως ένας κενός καμβάς, οι εμπειρίες διαμορφώνουν κάθε άτομο και αντανακλούν την ιδέα ότι το κάθε άτομο είναι ένα από τα πολλά, αλλά είναι εντελώς μοναδικό”, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.
Το Roblox’s Gucci Garden είναι διαθέσιμο από τις 17 μέχρι 31 Μαΐου. Επιπλέον θα υπάρχει και ένα κατάστημα όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράσουν είδη περιορισμένης έκδοσης εμπνευσμένα από την έκθεση της Gucci στη Φλωρεντία.
Source | HYPEBEAST, The Spaces