Ο όρος «Silicon Valley» ή Κοιλάδα του Πυριτίου (Si) χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1971 όταν ο δημοσιογράφος Don Hoefler ήθελε να δώσει έμφαση στον μεγάλο αριθμό καινοτόμων εταιρειών και μικρότερων ομάδων νέων Καλιφορνέζων με αντικείμενο τη σχεδίαση κυκλωμάτων Η/Υ.
Εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DNA της Silicon Valley, η Tod’s αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια έρευνα που θα επέτρεπε στους οραματιστές, τους σχεδιαστές και τα δημιουργικά μυαλά της Silicon Valley να εκφραστούν και να δείξουν κάτι από την – όχι τόσο συνηθισμένη- καθημερινότητά τους. Μια βουτιά στην πιο exclusive γειτονιά του πλανήτη με επιμέλεια από την Tod’s, από τον εκδοτικό οίκο Rizzoli USA.
Με τίτλο No_Code, η Tod’s συνέταξε ένα βιβλίο 190 σελίδων για να εκφράσει μια νέα άποψη για την Silicon Valley, προσφέροντας ένα εργαλείο που μπορεί να εισχωρήσει στην πραγματική φύση της κοιλάδας και να ανακαλύψει -όσο γίνεται- το μυστήριο που την περιβάλλει, απαντώντας σε ερωτήσεις όπως: σε τι είδους σπίτια ζουν οι κάτοικοί της, τι αυτοκίνητα οδηγούν, πού τρώνε, πού συναντιούνται, πώς περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους και άλλα τέτοια που ενδεχομένως οι περισσότεροι να είχαν σκεφτεί.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από τον Ιρανο-Αμερικανό Ramak Fazel στο τέλος του 2019 ο οποίος διέσχισε τους δρόμους της κοιλάδας για 10 ημέρες και αποτύπωσε την τοπική κοινότητα μέσω του φακού της κάμερας του.
Source | HYPEBEAST