To Magazine Β αποτελεί μηνιαία έκδοση (χωρίς διαφημίσεις) που παρουσιάζει σε κάθε τεύχος ένα brand που αξίζει κάποιος να γνωρίσει. Δεν μοιράζεται μόνο άγνωστες ιστορίες, αλλά το συναίσθημα και τη φιλοσοφία του κάθε brand όπου κάθε αναγνώστης που ενδιαφέρεται για αντίστοιχα θέματα μαθαίνει με αυτό τον τρόπο για την εξέλιξη του.
Προσπαθεί να ανακαλύψει πραγματικά καλά brands από τη σημερινή αγορά όπου υπάρχει πληθώρα. Αντικατοπτρίζει την αξία ενός έντυπου μέσου, όντας ένα περιοδικό που αξίζει να κάποιος να το έχει στη συλλογή του, δεν επηρεάζεται από διαφημίσεις, καθώς δεν λαμβάνει οικονομική υποστήριξη από το εκάστοτε brand και διατηρεί μια μοναδική και ανεξάρτητη οπτική.
Tο 33ο τεύχος επικεντρώνεται στην εμβληματική μάρκα επίπλων και design, Vitra.
Ξεκίνησε το 1934 ως εταιρεία κατασκευής καταστημάτων αλλά έθεσε μια νέα καμπή στην αγορά των επίπλων το 1957 όταν απέκτησε την άδεια παραγωγής της Eames Chair από τον Herman Miller. Έκτοτε, η μάρκα συνέχισε να αναπτύσσεται μέσω συνεργασιών με σύγχρονους σχεδιαστές (π.χ. George Nelson και Isamu Noguchi) που επιλέγονται με βάση την έντονη σχεδιαστική προοπτική με σκοπό να κάνουν την υψηλή αυτή αισθητική πιο εύκολα προσβάσιμη στο ευρύ κοινό.
Το επίκεντρο της εταιρείας στον σχεδιασμό επεκτείνεται και στην αρχιτεκτονική, συμπεριλαμβανομένου του Μουσείου Vitra Design (Frank Gehry), με την έδρα στο Weil am Rhein της Γερμανίας, το οποίο φιλοξενεί επίσης κτίρια των Zaha Hadid, Tadao Ando, Alvaro Siza, Herzog & de Meuron και Jean Prouvé. Magazine Magazine