Ο γαλλικός οίκος Balmain συνεχίζει την εξέλιξη του με τον δικό του μοναδικό τρόπο και έχοντας οδηγό, τον ασυναγώνιστο Olivier Rousteing.
Στα πλαίσια ανανέωσης της εικόνας του, παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο και το μονόγραμμα του οίκου, που φέρει τολμηρό σχεδιασμό και αποτυπώνεται ήδη στην Pre-Fall 2019 συλλογή του οίκου.
Το ψηλόλιγνο νέο logo χαρίζει μια νέα και έλεγκαντ εικόνα στο brand που καταφέρνει εδώ και πολλά χρόνια να κερδίζει τις εντυπώσεις. Με ένα P (για το Παρίσι και τον Pierre Balmain) και ένα B συνδυάζονται και γίνονται ένα, προσφέροντας έτσι απλά τη νέα εικόνα.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Olivier Rousteing, ανακοίνωσε σε δελτίο τύπου:
“It is a contemporary, pared-down and daring logo for this long-established maison, preserving the latter’s original heritage while making it clear for everyone that it stands for a contemporary luxury French fashion label.”
Αξίζει να σημειωθεί πως το λογότυπο του brand δεν έχει αλλάξει από τα τέλη της δεκαετίας του ’50.