Το νέο κατάστημα της Chanel στο Παρίσι, πλημμυρίζει από ομορφιά και πολυτέλεια σε έναν τεράστιο χώρο 1.500 τετραγωνικών μέτρων, με ιστορία. Συνδυάζοντας τρία κτίρια, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώην μοναστηριού του 17ου αιώνα, η Chanel απέδειξε για ακόμη μια φορά την καινοτομία της στην ανάπτυξη του brand.
Η γιγαντιαία μπουτίκ περιέχει ένα μαγικό εσωτερικό με υπέροχο σχεδιασμό, εκλεπτυσμένα έπιπλα, έργα τέχνης στους τοίχους και μοναδικές λεπτομέρειες.
Το νέο στολίδι της Chanel σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Peter Marino.