Το σχεδιαστικό δίδυμο των Dolce&Gabbana έχει στηρίξει ένα μεγάλο κομμάτι του marketing του, τα τελευταία χρόνια, στους stars του Instagram, τους οποίους ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο και τους αποκαλούν millennials.
Τους έχουμε δει να περπατούν στο catwalk του γνωστού ιταλικού brand, να συμμετέχουν στις φωτογραφικές καμπάνιες του και τώρα ο Stefano και ο Domenico, θα κυκλοφορήσουν ένα βιβλίο εξαιρετικά αφιερωμένο στους celebrities της νέας γενιάς.
Το βιβλίο θα περιλαμβάνει ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στους millennials, από τις δράσεις και τα parties που έκαναν οι Dolce&Gabbana μαζί τους και θα εκτείνεται σε 196 σελίδες ενώ η τιμή του θα ανέρχεται στα 200 δολάρια.