Ο όμιλος Kering, που θεωρείτε ένας από τους πιο ισχυρούς ομίλους στο χώρο της μόδας, θέλησε να εκμεταλλευτεί τη δύναμη που έχει και να τη χρησιμοποιήσει για να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους του χώρου και όχι μόνο, σε θέματα που αφορούν τη βία και τη κακοποίηση των γυναικών. Έτσι, πολλοί από τους επικεφαλής των οίκων που ανήκουν στον Kering, όπως ο Alessandro Michele και η Stella Mccartney, πόζαραν σε ένα γκρι και αυστηρό φόντο, χρησιμοποιώντας το slogan “I could have been her”.
Με αυτό τον τρόπο οι γνωστοί σχεδιαστές προσπαθούν να περάσουν στο κοινό το μήνυμα, πως όλοι θα μπορούσαμε να είμαστε στη θέση των ανθρώπων που κακοποιήθηκαν, ανεξαρτήτου κοινωνικής θέσης.
Η καμπάνια έγινε με αφορμή μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από πανεπιστήμιο της Αμερικής, η οποία υποστηρίζει πως το 25 % των κοριτσιών στην Αμερική, έρχονται αντιμέτωπες με περιστατικά βίας, πριν καν κλείσουν τα 16.
Στην καμπάνια συμμετείχαν επίσης ο Christopher Kane, ο Joseph Altuzarra και η Salma Hayek.