Την Παρασκευή, η διάσημη μάρκα Calvin Klein παρουσίασε ένα νέο λογότυπο μέσω του Instagram. Το νέο logo της μάρκας εμφανίζεται σε μία μινιμαλιστική γραμματοσειρά και περιγράφεται ως «μια επιστροφή στο πνεύμα του αυθεντικού». Το νέο λογότυπο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το σκηνοθέτη και γραφίστα Peter Saville και φέρνει μια φρέσκια προσέγγιση στην κλασική αμερικανική μάρκα. Φυσικά η παρουσίαση του logo είναι συνδεδεμένη με την είσοδο του Raf Simons στην Calvin Klein, ο οποίος θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή για το brand στις 10 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.