Για έκτη συνεχόμενη χρονιά – απ’ όταν το Forbes ξεκίνησε να αξιολογεί τις πιο πλούσιες μάρκες το 2010 – η Apple αναγνωρίζεται ως η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο. Ενώ η ανάπτυξη στα τριμηνιαία έσοδα εδώ και 13 χρόνια έφτασε στο τέλος της τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ακόμα αξιολογείται στο τρελό ποσό των $154.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη το ότι η Google έρχεται στη δεύτερη θέση της λίστας του Forbes, με εκτίμηση στα $82.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι Microsoft ($75.2 δισεκατομμύρια), Coca-Cola ($58.5 δισεκατομμύρια) και Facebook ($52.6 δισεκατομμύρια) ολοκληρώνουν την κορυφαία πεντάδα, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι τα χρήματα συγκεντρώνονται στον τομέα της τεχνολογίας.
Μερικές ακόμα μερικές αναφορές στη λίστα αποτελούν η Samsung στην 11η θέση με αξία $36.1 δισεκατομμύρια, η Nike στη θέση 18 με $27.5 δισεκατομμύρια, η Mercedes στην 20ή με $26 δισεκατομμύρια, το ESPN στη θέση 31 με $16.9 δισεκατομμύρια και η H&M στη θέση 33 με $15.9 δισεκατομμύρια.
Μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη λίστα με τις πιο πολύτιμες μάρκες και την αξία τους για το 2016, στην ιστοσελίδα του Forbes.