Quantcast
apple

Η Apple είναι και πάλι το πιο πολύτιμο brand του κόσμου

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά – απ’ όταν το Forbes ξεκίνησε να αξιολογεί τις πιο πλούσιες μάρκες το 2010 – η Apple αναγνωρίζεται ως η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο. Ενώ η ανάπτυξη στα τριμηνιαία έσοδα εδώ και 13 χρόνια έφτασε στο τέλος της τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ακόμα αξιολογείται στο τρελό ποσό των $154.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη το ότι η Google έρχεται στη δεύτερη θέση της λίστας του Forbes, με εκτίμηση στα $82.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι Microsoft ($75.2 δισεκατομμύρια), Coca-Cola ($58.5 δισεκατομμύρια) και Facebook ($52.6 δισεκατομμύρια) ολοκληρώνουν την κορυφαία πεντάδα, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά ότι τα χρήματα συγκεντρώνονται στον τομέα της τεχνολογίας.

Μερικές ακόμα μερικές αναφορές στη λίστα αποτελούν η Samsung στην 11η θέση με αξία $36.1 δισεκατομμύρια, η Nike στη θέση 18 με $27.5 δισεκατομμύρια, η Mercedes στην 20ή με $26 δισεκατομμύρια, το ESPN στη θέση 31 με $16.9 δισεκατομμύρια και η H&M στη θέση 33 με $15.9 δισεκατομμύρια.

Μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη λίστα με τις πιο πολύτιμες μάρκες και την αξία τους για το 2016, στην ιστοσελίδα του Forbes.

More Stories
Macallan 200 73
Το The Macallan παρουσιάζει το TIME : SPACE Mastery στο πλαίσιο των εορτασμών για τα  200 χρόνια δεξιοτεχνίας και ιστορίας
DIDÉE.GR