Quantcast
κιότο

Αισθητική teahouse και ιαπωνικές αναφορές στο νέο Starbucks στο Κιότο

Ένα νέο κατάστημα Starbucks μόλις άνοιξε στη γραφική και ιστορική περιοχή Higashiyama στο Κιότο και φιλοξενείται σε ένα διώροφο, ανακαινισμένο, ιαπωνικό αρχοντικό που κάποτε κατοικείτο από γκέισες.

Από την κεραμοσκεπή, το εξωτερικό λογότυπο από παλιό ξύλο και τις κουρτίνες noren, το coffee shop ταιριάζει άψογα με τους κλασικά σχεδιασμένους ναούς και τα καταστήματα της περιοχής. Το εσωτερικό μοιάζει με παραδοσιακό teahouse, που καλύπτεται από ένα χαλί tatami σε τρία από τα δωμάτιά του. Εκεί, οι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να ενεργούν σύμφωνα με τους κανόνες που τους έχουν δοθεί μέσα σε μια τσαγιέρα. Ανάμεσα στους κανονισμούς προβλέπεται για τους επισκέπτες να αφήνουν έξω τα παπούτσια τους, έτσι ώστε να κάθονται στα μαξιλάρια που τοποθετούνται στο πάτωμα.

Ο υπόλοιπος χώρος διαθέτει λίγα τραπέζια και πάγκους για να διατηρείται η αίσθηση οικειότητας σε όλο το αρχοντικό. Επιπλέον, υπάρχουν τρεις προσβάσιμοι κήποι, γεμάτοι με πέτρινες λεκάνες νερού, τοίχους με μπαμπού, σκυρόδεμα αλλά και γρασίδι με στόχο να αντιτίθενται μεταξύ τους.

Αξιοσημείωτο είναι πως οι ουρές απαγορεύονται εκτός του καταστήματος, έτσι ώστε να παρακολουθείται ο αριθμός των πελατών στο εσωτερικό. Σκοπός είναι να διατηρηθεί η αυθεντικότητα καθώς και ο σεβασμός προς τους ντόπιους και προς την ατμόσφαιρα στη Higashiyama.

Το νέο Starbucks έχει γίνει σίγουρα hotspot για όσους επισκέπτονται το Κιότο στην Ιαπωνία αλλά και για τους fans παγκοσμίως.

DIDÉE.GR