Quantcast
Wang

Εμπορική και με άμεση επιρροή η νέα καμπάνια του Alexander Wang

Για τη διαφήμιση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017, ο Alexander Wang επέλεξε για πρωταγωνιστές του μερικά από τα πιο “it” κορίτσια αλλά και μοντέρνες προσωπικότητες. Το shooting έγινε σε σκηνοθεσία Inez & Vinoodh, ενώ αυτή τη φορά ο Αμερικανός στυλίστας επένδυσε σε μια διάθεση αίγλης και μόδας, αποδίδοντας ό,τι εκείνος θεωρεί πως είναι το WANGSQUAD. Κατά κάποιο τρόπο πρόκειται για μία οικογένεια αστέρων που υποτίθεται πως ενσαρκώνουν το εμπορικό σήμα του brand. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο της καμπάνιας δεν είναι άλλος από τον Ninja, των Die Antwoord.

Το αποτέλεσμα έφερε μία πολύ εμπορική και ποπ καμπάνια, με άμεση επιρροή, αναμιγνύοντας τις εκκεντρικές προσωπικότητες με μια παρακμιακή, αστική ατμόσφαιρα. Χάρη στην αισθητική των Inez & Vinoodh, η σειρά αποκτά παράλληλα μια βαθιά και ρομαντική γοητεία. Ο Wang για ακόμη μία φορά πρωτοπορεί.

More Stories
Macallan 200 73
Το The Macallan παρουσιάζει το TIME : SPACE Mastery στο πλαίσιο των εορτασμών για τα  200 χρόνια δεξιοτεχνίας και ιστορίας
DIDÉE.GR