H παρουσίαση της συλλογής του οίκου Chanel για την ερχόμενη Άνοιξη παρέπεμπε σε παράσταση μπαλέτου: αιθέριες μορφές χωρίς -σχεδόν- καθόλου μακιγιάζ, ντελικάτα αξεσουάρ και καλοραμμένες εμφανίσεις όπου κυριαρχούσε το τούλι και η δαντέλα.
Το σόου υψηλής ραπτικής του οίκου για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 επικεντρώθηκε όχι μόνο στη νέα συλλογή της δημιουργικής διευθύντριας Virginie Viard αλλά και σε μια μοναδική στυλιστική λεπτομέρεια η οποία μονοπώλησε τη σκηνογραφία: το κουμπί. Ένα υπερμέγεθες ομοίωμα του πρωτότυπου κουμπιού του οίκου κρεμόταν πάνω από την πασαρέλα – αποτίοντας φόρο τιμής όχι μόνο στο αξεσουάρ αλλά και στην ίδια την Gabrielle Chanel, που το χρησιμοποίησε σαν κόσμημα κάνοντάς το σύμβολο της απελευθέρωσης των γυναικών, του ανοίγματος ενός νέου κεφαλαίου και του κλεισίματος ενός άλλου.
Η ηθοποιός, πρώην χορεύτρια μπαλέτου και πρέσβειρα του οίκου, Margaret Qualley, “άνοιξε” το show χαμογελαστή με έντονα φρύδια, ροδαλά μάγουλα και λαμπερό δέρμα. Μια άκρως “καθαρή” εμφάνιση, με κοριτσίστικη διάθεση, αβίαστη αλλά και με προσοχή στη λεπτομέρεια -όπως ο φιόγκος στα επιμελώς ατημέλητα μαλλιά- που απέπνεε αριστοκρατία.
“Ο οίκος είναι κοντά στον χορό, στους χορογράφους και τους χορευτές και δημιουργούμε συχνά κοστούμια για το μπαλέτο. Προσπάθησα να συγκεντρώσω τη δύναμη και τη φινέτσα του σώματος και των ρούχων σε μια αιθέρια συλλογή, που αποτελείται από τούλι, βολάν, πιέτες και δαντέλα”, λέει η δημιουργική διευθύντρια Virginie Viard.
Αυτό που ακολούθησε ήταν μια συλλογή όπου το τούλι συνδυάστηκε με τουίντ, λευκά καλσόν και γυαλιστερά κουμπιά, βελούδινους φιόγκους και κεντήματα, όλα σε αποχρώσεις του λευκού, του ροζ αλλά και του αριστοκρατικού μαύρου.
Source | Russh