Quantcast
424391 1

H νέα καμπάνια του οίκου Gucci εμπνευσμένη από τον Stanley Kubrick

Η εμμονή στη λεπτομέρεια και η εναλλακτική ματιά του Stanley Kubrick στη δημιουργία ταινιών, αποτέλεσε έμπνευση για την τελευταία καμπάνια της Gucci. 

Η τελευταία καμπάνια της Gucci για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, περιλαμβάνει μια κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους με μια σειρά εικόνων που θυμίζουν σκηνές από το ξεχωριστό έργο του Stanley Kubrick.

Η συλλογή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Adidas και τιτλοφορείται εύστοχα Exquisite. Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από το δίδυμο Mert και Marcus.

“Τα έργα του [Stanley Kubrick] είναι τόσο αναγνωρίσιμα όσο η Καπέλα Σιξτίνα ή οι Σίμπσονς”., λέει ο δημιουργικός διευθυντής της Gucci, Alessandro Michele.

Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 συνδυάζει τα σπορ μοτίβα της Adidas με την αισθητική του οίκου σπάζοντας τους κώδικες της high fashion. “Ένα ρούχο δεν είναι, και δεν θα είναι ποτέ, απλώς ένα κομμάτι ύφασμα”, συνεχίζει ο Michele. “Είναι μάλλον το μέσο μέσω του οποίου μπορούμε να ξεδιπλώσουμε ποιοι πραγματικά αποφασίζουμε να είμαστε, είναι το πώς διαμορφώνουμε τις επιθυμίες μας”. Τοποθετώντας τα ρούχα σε ένα κινηματογραφικό σκηνικό, ο Michele συνεχίζει να δημιουργεί και να παρουσιάζει τις συλλογές του με μια ευαισθησία διαφορετική, γεμάτη νόημα και φαντασία – όπως ακριβώς γίνεται στις ταινίες.

Με σκηνογραφία του Gideon Ponte (American Psycho) και καλλιτεχνική διεύθυνση του Christopher Simmonds, η καμπάνια περιέχει ακριβή αντίγραφα σκηνών από τα εξής έργα του Kubrick:  The Shining (1980), Eyes Wide Shut (1999), 2001: A Space Odyssey (1968), A Clockwork Orange (1971) και Barry Lyndon (1975).

424388 1

424392 1 424381 1 424382 1 424383 1 424384 1 424385 1 424386 1 424387 1 424389 1 424390 1 424393 1 424394 1 424395 1 424396 1 424397 1 424398 1

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της καμπάνιας, εδώ.

Source | Another Mag

More Stories
TLE mezcal 3
The Lost Explorer: Το premium mezcal που κλείνει τις γιορτές σε ένα μπουκάλι
DIDÉE.GR