Ο Λιβεριανός-Αμερικανός σχεδιαστής Telfar Clemens ξαναγράφει τους κανόνες της πολυτελούς μόδας και αποδεικνύει ότι το cool δεν είναι συνώνυμο του κόστους.
Από την ίδρυση της ομώνυμης μάρκας του το 2005, το σλόγκαν “It’s not for you—it’s for everyone.” έγινε επιτομή του έργου του. Ο Clemens με την προσιτή vegan δερμάτινη τσάντα αγορών του, που ονομάστηκε Bushwick Birkin, τάραξε τα νερά. Η επιθυμία του Telfar Clemens να σφυρηλατήσει έναν ισότιμο ορισμό για την πολυτέλεια έχει υλοποιηθεί στις πολλές καινοτομίες του brand του.
Το 2021 δημιουργήθηκε το Telfar TV, ενώ το 2022 μπήκε σε εφαρμογή το Bag Security Program. Τον περασμένο Μάρτιο κυκλοφόρησε το Telfar Live Price και είναι αναμφισβήτητα η πιο inclusive στρατηγική του brand μέχρι σήμερα.
Tι είναι το Telfar Live Price; Tα ρούχα Telfar πωλούνται από $60 έως $525, τουλάχιστον προς το παρόν. Στο πλαίσιο του Telfar Live Price, τα είδη της αντίστοιχης συλλογής θα κυκλοφορούν ξεκινώντας από μια τιμή, η οποία θα αυξάνεται κάθε δευτερόλεπτο μέχρι να εξαντληθούν. Όπου κι αν καταλήξει η τιμή πώλησης ενός τεμαχίου, αυτή θα γίνει η νέα λιανική του αξία στο μέλλον.
Με βάση τη ζήτηση των καταναλωτών, αυτή η στρατηγική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα είδη θα γίνουν πιο ακριβά. Στην πραγματικότητα, με ορισμένα κομμάτια να έχουν ήδη εγκατασταθεί γύρω στα $70, θα μπορούσε να σημαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η ταχύτητα πώλησης υπαγορεύει την τιμή, επομένως τα πιο επιθυμητά αντικείμενα θα εξαντληθούν το ταχύτερο και στη συνέχεια θα τιμολογηθούν με τη χαμηλότερη τιμή.
Δεδομένου ότι η περιζήτητη luxury μόδα συνήθως έχει την υψηλότερη τιμή, αυτή είναι μια άνευ προηγουμένου τακτική. “Πολλά brands χρησιμοποιούν την τιμή ως εμπόδιο. Ποτέ δεν το ήθελα αυτό για το δικό μου brand” έχει πει ο Clemens.
Source | L’OFFICIEL USA