Στην καλλιτεχνική συνοικία του Παρισιού Saint-Germain-des-Prés, το design studio με έδρα τη Στοκχόλμη Halleroed σχεδίασε μια νέα boutique για το γαλλικό brand τσαντών & αποσκευών L/Uniform.
Φανερά επηρεασμένη από την απλή, ορθολογική προσέγγιση του brand, η δημιουργική ομάδα του Halleroed, με συντονίστρια την Ruxandra Halleröd, πραγματοποίησε μια σειρά από επεμβάσεις που αναδεικνύουν τα προϊόντα.
Το κατάστημα αποτελείται από δύο δωμάτια, ο διάκοσμος των οποίων βασίζεται τόσο στη γαλλική κληρονομιά της L/Uniform όσο και σε ένα μείγμα ιαπωνικού και σκανδιναβικού σχεδιασμού – γνωστό ως Japandi.
Το πρώτο δωμάτιο σχεδιάστηκε για να ανταποκρίνεται στη γλώσσα της γαλλικής αγοράς. Για τον λόγο αυτό έγινε χρήση κυρίως ρουστίκ υλικών.
” Έμπνευση αποτέλεσε η χρήση γαλλικού καμβά από την L/Uniform στις λειτουργικές τσάντες της”, αναφέρεται από το studio.
Για να δημιουργηθεί μια εντυπωσιακή οπτική αντίθεση με τις υφές του χώρου, προστέθηκε ένα τραπέζι σε βαθύ μπορντό χρώμα με γυαλιστερό φινίρισμα.
Το δεύτερο δωμάτιο είναι πιο “κομψό και εκλεκτικό”, σύμφωνα με το studio. Εδώ, οι δερμάτινες τσάντες της L/Uniform παρουσιάζονται σε έπιπλα στα χρώματα του απαλού ροζ και του πράσινου.
Τον διάκοσμο ολοκληρώνουν ο βελούδινος καναπές στο χρώμα της ελιάς και το χειροποίητο χαλί από γιούτα και μαλλί. Το γυαλιστερό μπορντό φινίρισμα από το πρώτο δωμάτιο το συναντάμε και εδώ, όπου εφαρμόζεται σε δύο εκτεθειμένους σωλήνες, γύρω από τους οποίους έχει κατασκευαστεί ένα χαμηλό ντουλάπι από ξύλο.
“Δουλέψαμε με τα χρώματα, τις υφές και τα υλικά, δημιουργώντας αντιθέσεις και αρμονία”, προσθέτει εκπρόσωπος του studio.
Επιλέχθηκε επένδυση κέδρου σε πολλές περιπτώσεις “για ιαπωνική εμφάνιση και αίσθηση”, κάτι που αντικατοπτρίζεται σε όλο το κατάστημα με λεπτομέρειες όπως το φωτιστικό από ριζόχαρτο του Isamu Noguchi, οι καρέκλες του George Nakashima καθώς και τα επιτραπέζια φωτιστικά από κέδρο και ριζόχαρτο που δημιουργήθηκαν από έναν Ιάπωνα επιπλοποιό.
Το δάπεδο από ασβεστόλιθο σύμφωνα με το studio έχει μια “ήπια, vintage πινελιά που για εμάς είναι πολύ γαλλική”.
Η ομάδα του Halleroed ενέταξε και σουηδικά στοιχεία, αντανακλώντας έτσι την φιλο-σκανδιναβική προσέγγιση του στούντιο.
“Η μινιμαλιστική νοοτροπία μας, μας οδηγεί στο να εργαζόμαστε με λιγότερα στοιχεία και υλικά, αλλά με συνειδητό τρόπο. Η εργασία με ξύλο και χειροτεχνία είναι κάτι που είναι κοινό τόσο για την Ιαπωνία όσο και για τη Σουηδία, ενώ οι ζεστοί τόνοι είναι τόσο γαλλική όσο και ιαπωνική επιρροή. Πολλά από τα είδη του καταστήματος είναι χειροποίητα και κατασκευάστηκαν ειδικά για τον χώρο, κάτι που ήταν σημαντικό για εμάς, αφού πιστεύουμε ότι αυτό αντικατοπτρίζει τη νοοτροπία και την προσέγγιση της L/Uniform”, καταλήγει εκπρόσωπος του studio.
Φωτογραφίες | Ludovic Balay
Source | Dezeen