Quantcast
423819 1

Η νέα homewear συλλογή της Gucci και το σουρεαλιστικό σκηνικό της

Η τελευταία καμπάνια του Alessandro Michele για την Gucci Décor, παρουσιάζεται σε έναν εντυπωσιακό κήπο, αντανακλώντας έτσι την εκκεντρική αισθητική του creative director του οίκου. 

Ο Alessandro Michele έχει το είδος της αισθητικής που αναγνωρίζεται αμέσως. Από τότε που ανέλαβε τη θέση του δημιουργικού διευθυντή της Gucci το 2015, κάθε πτυχή των συλλογών του οίκου διακρίνεται από μια ιδιόρρυθμη και εγγενώς μαξιμαλιστική ευαισθησία. Το Instagram του Alessandro Michele είναι γεμάτο με νεοκλασικά αγγεία, καναπέδες σε στυλ Μαρίας Αντουανέτας και μαρμάρινες προτομές.

Ο ιταλικός οίκος κυκλοφόρησε την πρώτη του συλλογή Gucci Décor το 2017, μια σειρά οικιακών ειδών που “σχεδιάστηκε για να ζωντανέψει την εκλεκτική, ρομαντική αισθητική του σπιτιού με τρόπο που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να “ντύνουν” τους δικούς τους χώρους”.

Η πιο πρόσφατη συλλογή, περιλαμβάνει μια σειρά από πιατικά εμπνευσμένα από τη φύση, λουλουδάτα κεριά και τσαγιέρες, τασάκια στολισμένα με πεταλούδες, σουβέρ και πολλά άλλα. Παρουσιαζόμενη με έναν εκκεντρικό τρόπο, η καμπάνια που φωτογραφήθηκε από τον Max Siedentopf είναι το Tea Party του Mad Hatter που συναντά τον Edward Scissorhands. Σε έναν άψογα περιποιημένο κήπο, αντικείμενα από τη συλλογή εκτίθενται ανάμεσα σε φράκτες και πάνω σε θάμνους, προσθέτοντας μια ανατροπή και θολώνοντας τα όρια μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού.

423821 1 423820 1 423822 1 423823 1 423824 1

Source | Another Mag

More Stories
Macallan 200 73
Το The Macallan παρουσιάζει το TIME : SPACE Mastery στο πλαίσιο των εορτασμών για τα  200 χρόνια δεξιοτεχνίας και ιστορίας
DIDÉE.GR