Ο Slim Aarons φωτογράφιζε πάντα το jet-set των κοινωνιών με τον δικό του μοναδικό τρόπο, ενισχύοντας ταυτόχρονα την πιο όμορφη εικόνα των ανθρώπων.
Είναι ο φωτογράφος που φωτογράφιζε “ελκυστικούς ανθρώπους σε ελκυστικά μέρη να κάνουν ελκυστικά πράγματα”. Ήταν το μάτι πίσω από το φακό που μπόρεσε να συλλάβει τη μεγαλοπρέπεια και την πολυτέλεια της υψηλής κοινωνίας.
Ο Slim Aarons, γεννήθηκε το 1916 με το όνομα George Aarons. Αργότερα απέκτησε το παρατσούκλι “Slim” λόγω του επιβλητικού του αναστήματος. Αφιέρωσε την καριέρα του στη φωτογράφηση της περιόδου της οικονομικής άνθησης των δεκαετιών του 1950, του ’60 και του ’70.
Πλαισίωσε τέλεια την έννοια της πολυτέλειας με μια λαμπερή και χαρούμενη ατμόσφαιρα που γοητεύει ακόμη και σήμερα. Δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν οι φωτογραφίες του Aarons επηρέασαν τη μόδα εκείνη την εποχή, αλλά ακόμη και σήμερα εμπνέουν και συμβάλλουν στην διατήρηση της αισθητικής αυτής.
Στα 18 του κατατάχθηκε ως στρατιώτης στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και έγινε στρατιωτικός φωτορεπόρτερ σε όλη την Ευρώπη, ξεκινώντας στη στρατιωτική εφημερίδα The Stars and The Stripes ενώ συνεργάστηκε και με τον σκηνοθέτη Frank Capra.
Απογοητευμένος από το μέτωπο του πολέμου, αποφάσισε να εγκαταλείψει την πολεμική ανταπόκριση και να αφοσιωθεί στην απεικόνιση μόνο όμορφων εικόνων και του αστικού lifestyle. Εργάστηκε πρώτα για το περιοδικό Life, μετά για το περιοδικό Holiday και τέλος για το Harper’s Bazaar.
Κάπως έτσι άρχισε να απεικονίζει την υψηλή κοινωνία: μεγιστάνες, διασημότητες, πλούσιους και διάσημους όλων των ειδών, από την Grace Kelly μέχρι την οικογένεια Agnelli, την Jackie Kennedy και το περιβάλλον της, αλλά και ηθοποιούς όπως η Faye Dunaway, η Janet Leigh και η Marylin Monroe.
Η εποχή του χρόνου που ο φακός του Aarons ήταν στα καλύτερά του; Χωρίς αμφιβολία το καλοκαίρι. Από τις αστραφτερές πισίνες του Παλμ Σπρινγκς μέχρι τις ονειρεμένες ιταλικές διακοπές σε ιδιωτικά γιοτ στο Κάπρι και στη λίμνη Κόμο, η ικανότητα του Aarons να απαθανατίζει τις στιγμές ενός φαινομενικά ατελείωτου καλοκαιριού ήταν αδιαμφησβήτητη.
Τα θέματα που απεικόνιζε ήταν πάντα γαλήνια. Ο πλούτος, ενώ κυριαρχούσε, έμοιαζε σε δεύτερη μοίρα. Με τα χρόνια το έργο του συνέχισε να εμπνέει ενώ ακόμη και σήμερα τροφοδοτεί τη νοσταλγία προσφέροντας την αίσθηση ενός αδιατάρακτου κόσμου, όπου η κούραση, ο πόνος και η θλίψη έμοιαζαν να μην υπάρχουν.
Source | L’OFFICIEL ITALIA