Ο οίκος Louis Vuitton επενδύοντας όλο και περισσότερο στον τομέα του hospitality, ανακοινώνει ένα νέο καλοκαιρινό εστιατόριο στο Saint-Tropez, στο ξενοδοχείο White 1921, στην Place des Lices.
Το υπαίθριο εστιατόριο 40 θέσεων, άνοιξε λίγες μέρες πριν. Ονομάζεται Mory Sacko at Louis Vuitton και πήρε το όνομά του από τον ανερχόμενο σεφ στο εστιατόριο MoSuke στο Παρίσι, το οποίο διαθέτει ένα αστέρι Michelin.
Σύμφωνα με τον οίκο, το πλούσιο σε λαχανικά μενού θα περιλαμβάνει συνταγές από όλο τον κόσμο με έμφαση στις αφρικανικές και ιαπωνικές επιρροές οι οποίες συναντούν την τεχνογνωσία της γαλλικής κουζίνας. Για μεσημεριανό γεύμα, ο Sacko σκοπεύει να προσφέρει γκουρμέ εκδοχές του ιαπωνικού ekiben σε γυάλινα δοχεία και έναν ξύλινο bespoke δίσκο.
H αισθητική του Sacko συνέβαλε επίσης στη διακόσμηση: ξύλινο δάπεδο τύπου deck, καρέκλες από rattan, κρεμαστά φωτιστικά, καθώς και ένας τοίχος με ανάγλυφο το μονόγραμμα του οίκου.
Ο οίκος πολυτελείας άνοιξε το πρώτο του καφέ και εστιατόριο Vuitton το 2020 στην εμβληματική του μπουτίκ στην Οσάκα της Ιαπωνίας και ακολούθησε πέρυσι ένα LV Café και ένα κατάστημα σοκολάτας στο Τόκιο.
Επιπλέον, τον περασμένο μήνα η μάρκα έκανε το ντεμπούτο της με ένα pop-up εστιατόριο στη Σεούλ.
Ο Michael Burke, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vuitton, άφησε να εννοηθεί ότι τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη μελλοντική λεωφόρο επέκτασης του οίκου.
Source | VOGUE