Η τόλμη του Rick Owens συνδυάζεται άψογα με την αισθητική της Aesop και το αποτέλεσμα είναι μια σειρά προϊόντων με μινιμαλιστική ταυτότητα.
Και τα δυο part της συνεργασίας τείνουν να ακολουθούν ένα καθορισμένο μοτίβο, είτε πρόκειται για τη τον κόσμο της μόδας είτε για αυτόν της ομορφιάς και περιποίησης. Με εκκίνηση τον αμοιβαίο θαυμασμό, ακολουθεί η ιδέα της συνεργασίας, που συγχωνεύει και ενσωματώνει με επιτυχία τις φιλοσοφίες των εμπλεκόμενων μερών. Η αυστραλιανή εταιρεία Aesop και ο Αμερικανός σχεδιαστής Rick Owens, ενώθηκαν για να δημιουργήσουν μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης που περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης δέρματος, οικιακά σκεύη και άρωμα που διαφημίζεται ως “dedication to simplicity” .
Το Travel Kit περιλαμβάνει τα αγαπημένα προϊόντα του Owen (Coriander Seed Body Cleanser, Resolute Hydrating Body Balm, Classic Shampoo και Classic Conditioner)- υπό τη δική του όμως επιμέλεια- συμπεριλαμβανομένου ενός νέου αρώματος με το όνομα Stoic Eau de Toilette- το οποίο αναπτύχθηκε από τον Owens σε συνεργασία με τον αρωματοποιό της Aesop, Barnabé Fillion, και περιέχει νότες μαύρου πιπεριού, σπόρους κόλιανδρου και λιβάνι που αναδεικνύει το ακαταμάχητο αλλά ειρηνικό πνεύμα των ατόμων- καθώς και ένα κερί Aromatique διαθέσιμο σε τρία μεγέθη που βρίσκεται σε ένα λευκό κεραμικό δοχείο με τρία πόδια του οποίου η μορφή – ειδικά διαμορφωμένη για να ρίχνει μια όμορφη σειρά από σκιές μόλις ανάψει η φλόγα – αποτίει φόρο τιμής στα γλυπτά του Constantin Brancusi και του Dadaist Hans Arp.
Σε αντίθεση με τα συμβατικά αρώματα, το άρωμα Stoic εμποτίζεται σε 10 πορώδεις κεραμικές χάντρες κάτι που έχει επινοηθεί για να αυξήσει τη μακροζωία του αρώματος – μια ιδέα που συνέλαβε ο Όουενς σαν έναν τρόπο να αναπτύξει ένα είδος «φυλαχτού», πράγμα που καλλιεργεί μια βαθύτερη αίσθηση οικειότητας μεταξύ αρώματος και χρήστη.
Κάθε προϊόν από την συνεργασία Aesop & Rick Owens έχει μια ξεχωριστή ταυτότητα που διακρίνεται εύκολα αφενός από τη συνήθη τιμή του brand περιποίησης αφετέρου από τον σχεδιασμό, το άρωμα και τη συσκευασία.
“Δεν είμαι σίγουρος αν το σώμα μου ανταποκρινόταν θετικά στην αλχημεία των προϊόντων που παράγουν ή το μυαλό μου ανταποκρινόταν στην ήρεμη αισθητική του ήθους τους ως παρέας, αλλά τα βάλσαμα της Aesop αντιπροσώπευουν μια χαλαρωτική διάθεση που θα ήθελα να συνεχίσω απρόσκοπτα καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μου τόσο στο σπίτι όσο και στην ταξιδιωτική μου ζωή.”, αναφέρει ο Owens στο δελτίο τύπου.
*Η συλλογή Aesop x Rick Owens είναι διαθέσιμη στο aesop.com καθώς και σε επιλεγμένες μπουτίκ Aesop και Rick Owens τώρα.
Source | VOGUE