Η δύναμη της μοναδικότητας προβάλλεται στην τελευταία καμπάνια του οίκου Burberry για το Φθινόπωρο/Χειμώνα του 2021.
Ταλαντεύεται μεταξύ παράδοσης και αντικομφορμισμού και προσπαθώντας να παίξει με την έννοια της δυαδικότητας, η καμπάνια αντιπαραθέτει ανεπεξέργαστες, κλασικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τους φωτογράφους Mert & Marcus, με “τολμηρές” λήψεις που έγιναν στα παρασκήνια της παρουσίασης των collection (γυναικεία & ανδρική) Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 από τον φωτογράφο Chris Rhodes. Η ίδια η συλλογή μεταμορφώνεται μέσα από αυτές τις αντίθετες λήψεις.
“Αυτή η σεζόν αφορά πολύ την ελευθερία της έκφρασης και τη σημασία της εξερεύνησης της δημιουργικότητας. Και έτσι, για την καμπάνια, ήθελα πολύ να βασιστώ σε αυτές τις έννοιες και να συλλέξω τη συλλογή από δύο διαφορετικές δημιουργικές προοπτικές. Συνεργάστηκα με την καταπληκτική Katy England στο στυλ της καμπάνιας για τη δημιουργία μιας όμορφης και ισχυρής ρευστότητας μέσα από δύο αντιπαρατιθέμενες εικόνες και είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάστηκα επίσης με τον Mert και τον Marcus και τον Chris Rhodes . “ – Riccardo Tisci, Creative Director
Οι συλλογές Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 του Burberry από τον Riccardo Tisci εντρυφούν στις έννοιες της σύγχρονης θηλυκότητας και αρρενωπότητας με μια αίσθηση τόλμης, αποδίδοντας φόρο τιμής στην ανυποχώρητη δύναμη της Μητέρας Φύσης και της Βρετανικής δεξιοτεχνίας.
Source | L’OFFICIEL USA