Η θρυλική Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κυκλοφόρησε την πρώτη της ready-to-wear συλλογή και ταυτόχρονα άνοιξε νέα καταστήματα και μια τρατορία με ηγητή τον chef Massimo Bottura.
Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari πραγματοποίησε μια επίδειξη μόδας στο εργοστάσιό της στο Maranello της Ιταλίας, το περασμένο Σάββατο κάνοντας έτσι το ντεμπούτο της στον χώρο της μόδας. Τα μοντέλα φόρεσαν τα 52 κομμάτια της συλλογής που σχεδίασε ο Rocco Iannone (πρώην σχεδιαστής στους οίκους Armani και Dolce&Gabbana και νυν creative director της Ferrari) ενώ περπάτησαν στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου αντί για ένα συνηθισμένο runway.
Πολλά από τα κομμάτια – τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι unisex – είχαν φωτεινά χρώματα και έντονες γεωμετρίες, αλλά ο Iannone απέφυγε οποιαδήποτε άμεση σχέση ή υπαινιγμό σε συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων της Ferrari ή σε αυτοκίνητα γενικά.
“Στόχος ήταν να εμπνευστούμε από το DNA της Ferrari, την προσοχή που δίνει στα υλικά που χρησιμοποιεί και στον τρόπο επεξεργασίας , και στη συνέχεια να δώσουμε μια νέα φωνή.”, είπε στο περιοδικό T&C σε μια συνέντευξη πριν από το show.
Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης το άνοιγμα των πρώτων- από τα πολλά- καταστήματων Ferrari, στο Μιλάνο, τη Ρώμη, το Λος Άντζελες και το Μαϊάμι, στα οποία θα πωλούνται ρούχα και άλλα αντικείμενα σχεδιασμένα από τη Ferrari, συμπεριλαμβανομένων πάνινων παπούτσιών και γυαλιών ηλίου για το σχεδιασμό των οποίων συνεργάστηκε με την Puma και την Ray-Ban, αντίστοιχα.
Στον τομέα της εστίασης, στις αρχές Ιουνίου, η εταιρεία άνοιξε ξανά τις πόρτες του Cavallino, ενός εστιατορίου που βρίσκεται απέναντι από το εργοστάσιο που κάποτε χρησίμευε ως καφέ για το προσωπικό και ανεπίσημη έδρα του ιδρυτή Enzo Ferrari. Το εσωτερικό του χώρου σχεδιάστηκε από την Ιρανο-Γαλλίδα αρχιτέκτονα India Mahdavi ενώ η κουζίνα επιβλέπεται από τον Massimo Bottura.
Τελικά, πόσο δύσκολο είναι για μια αυτοκινητοβιομηχανία να επεκταθεί ταυτόχρονα στον κόσμο της μόδας, του λιανικού εμπορίου και της εστίασης;
“Υπάρχει μια μακρά παράδοση των εμπορικών σημάτων να διευρύνουν τα χαρτοφυλάκια τους. Ο οίκος Hermés ξεκίνησε με τα άλογα – κάνοντας ιμάντες και σέλες – αλλά τώρα δημιουργεί πολύ περισσότερα, ακόμη και κραγιόν. Ο οίκος Louis Vuitton διεύρυνε το όραμά του για ταξίδια και πέρα από βαλίτσες, συμπεριέλαβε και ρούχα στις συλλογές του κάνοντας ντεμπούτο το 1997. Πιστεύουμε ότι και η Ferrari – με την κυριαρχία της στο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας (ταχύτητα, αισθητική, υψηλό επίπεδο μηχανικής και απόδοσης) μπορεί να εκφράσει τις αξίες της σε ένα πιο ολοκληρωμένο lifestyle.” δήλωσε ο Iannone.
Τέλος, αργότερα μέσα στη χρονιά, η Ferrari – της οποίας τα αυτοκίνητα κερδίζουν τακτικά αγώνες και ρεκόρ ταχύτητας – θα προσπαθήσει να έρθει πιο κοντά στην υλοποίηση της ιδέας της προσέγγισης ευρύτερου κοινού, κάνοντας μια πραγματικά συγκλονιστική (τουλάχιστον για τους geeks του αυτοκινήτου) προσθήκη στη σειρά παραγωγής της: ένα SUV.
Source | T&C