Για μια ακόμη φορά, η Véronique Nichanian παρουσίασε την ανδρική συλλογή για το Φθινόπωρο/Χειμώνα του 2021. Μια συλλογή που, αν και πιστή στο DNA του οίκου Hermès (διακριτική πολυτέλεια), ανέδειξε τον τρόπο με τον οποίο οι άντρες θέλουν να ντύνονται σήμερα, δίνοντας σημασία όχι μόνο στο outerwear αλλά και στο βασικό ντύσιμο όπως sweaters και πουκάμισα, υλοποιώντας έτσι τη συνθήκη επίσημου-ανεπίσημου. Τα -αναβαθμισμένης φιλοσοφίας- ρούχα για το γραφείο και τα πολυτελή αθλητικά είδη σε συνδυασμό με την αριστοτεχνική ραπτική, υιοθέτησαν τον χαρακτήρα του loungewear χωρίς όμως να υστερούν σε πολυτέλεια και αισθητική μιας και συνδυάζονται είτε με γυαλιστερές δερμάτινες μπότες ή πολύχρωμα πάνινα παπούτσια.
Οι τσέπες αποτελούν τη λεπτομέρεια σε πολλά από τα κομμάτια, “στριμμένες”, τοποθετημένες λοξά – με τα περιγράμματά τους να αποτυπώνονται με εμφανείς ραφές.
Αλληλεπίδραση αντιθέτων υφασμάτων όπως υδατοαπωθητικά βαμβακερά, καμβάς και καμπαρντίνα τα οποία εμφανίζονται παράλληλα με “πλούσια” υλικά όπως μαλλί, κασμίρ, τουίντ και δέρμα.
Ο τρόπος με τον οποίο η Véronique Nichanian συνδύασε τα χρώματα ήταν προσεκτικός και ταυτόχρονα επιβλητικός, χρησιμοποιώντας αποχρώσεις με απολαυστικά ονόματα όπως γλυκόριζα, κύμινο, αψέντι, frost blue.
Η παρουσίαση των ρούχων φέτος ήταν από μόνη της σημαντική. Η Nichanian επανενώθηκε με τον σκηνοθέτη Cyril Teste για μια παρουσίαση με θέμα τον προσεγμένο χορογραφημένο αυθορμητισμό που πραγματικά αντικατοπτρίζει το πνεύμα της συλλογής. Τα μοντέλα περιπλανήθηκαν πάνω, κάτω, έξω και γύρω από το Mobilier National στο Παρίσι – άλλα μιλούσαν μεταξύ τους, άλλα στέκονταν ακουμπισμένα σε τοίχους – ενώ πολλές κάμερες περιπλανήθηκαν μαζί τους εστιάζοντας στις λεπτομέρειες.