Η Gucci αποτελεί ένας από του λίγους οίκους μόδας που γνωρίζουν καλύτερα τη σημασία που έχει η αντιγραφή και η απομίμηση στη διάδοση της φήμης ενός brand.
Tο γνωστό λογότυπο και μοτίβο της εταιρείας έχουν χρησιμοποιηθεί πολλές φορές κατ’ αυτό τον τρόπο, από τις αρχές της δεκαετίας του ’80. Αντλώντας έμπνευση από τις απομιμήσεις της ιταλικής μάρκας, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Alessandro Michele, ανατρέπει τα δεδομένα με τη δημιουργία μιας νέας κολεξιόν Gucci Fake Not για την σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020.
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Michele ακολούθησε μια ειρωνική προσέγγιση στη νέα σειρά, όπου παρουσιάζεται ένα ψεύτικο λογότυπο του οίκου σε συνδυασμό με τη διάσημη δίχρωμη γραμμή που πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του ’80, δίνοντας έτσι μια ρετρό αίσθηση στη συλλογή. Το μοτίβο εμφανίζεται σε μια σειρά από αντρικά, γυναικεία και unisex προιόντα, συμπεριλαμβανομένων κάποιων από τα πιο διάσημα κομμάτια του οίκου, όπως τα Ace sneakers και η τσάντα East/West top-handle. Σε κάθε ένα από τα κομμάτια τυπώνονται οι λέξεις fake και not στις δύο πλευρές τους. Ρούχα, όπως oversized t-shirts και αντιανεμικά μπουφάν, δέχονται την ίδια προσθήκη, με τα κίτρινα γράμματα να καταλαμβάνουν την μπροστά και πίσω πλευρά.
Η συλλογή Gucci Not Fake, παρουσιάζεται ως μια αναδρομή στα ’80s, παρά σαν μια εποχική κολεξιόν. Αποτελεί ένα σχόλιο για τις μιμήσεις στο χώρο της μόδας και δείχνει ότι η μάρκα υπερβαίνει την πολυτέλεια -και το κάνει με χιούμορ.