Quantcast

Το νέο polo της Lacoste που κυκλοφορεί για καλό σκοπό

Ο Louise Trotter, ο δημιουργικός διευθυντής της Lacoste, σχεδιάσε ένα polo limited edition, με την ονομασία “L.12.12 Polo Merci”.

Το polo έχει μια κεντημένη καρδιά γύρω από τον εμβληματικό κροκόδειλο, με σκοπό να πει «ευχαριστώ» σε όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή βοήθειας, την περίοδο της πανδημίας. Γι’αυτό, και όλα τα έσοδα που θα προέλθουν από τις πωλήσεις του συγκεκριμένου, θα δοθούν στον Ερυθρό Σταυρό της Αμερικής.

Το δημιούργημα υπενθυμίζει τη ευαισθητοποίηση της μάρκας στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και στους εθελοντές που εργάζονται για να βοηθήσουν τα άτομα που έχουν ανάγκη, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.

Επίσης, από τον Μάρτιο, η Lacoste έχει κατασκευάσει περισσότερες από 200.000 μάσκες υφασμάτων στα εργοστάσιά της στη Γαλλία και την Αργεντινή, όπου σχεδόν όλες έχουν διανεμηθεί σε τοπικές αρχές και ενδιαφερόμενους.

“Αυτή η δράση αλληλεγγύης δείχνει πώς η μόδα μπορεί, στο δικό της επίπεδο, να βοηθά τους ανθρώπους”, δήλωσε ο Thierry Guibert, διευθύνων σύμβουλος της Lacoste.

DIDÉE.GR