Dirt’idee: Κάθε εβδομάδα, η Dirty Maritini – style blogger στο dirtymaritini.com – ανακαλεί τα 5 πράγματα που της κέντρισαν το ενδιαφέρον και τα παραθέτει στο didee.gr, με το δικό της ξεχωριστό τρόπο.
Κείμενο και εικαστικό: Μαριτίνα Χαλβατζή (@dirtymaritini)
1. Τα ψηλοτάκουνα ροζ mules από τον Bozikis
Υπάρχουν περιπτώσεις που το στυλ μπορεί να είναι και απαράμιλλα οικονομικό. Ναι, τα συγκεκριμένα mules προέρχονται από το ελληνικό brand Bozikis και παρότι κοστίζουν 25 ευρώ, δεν μαρτυρούν ούτε στο ελάχιστο τη χαμηλή τιμή τους. Όσο για το design του, το παπούτσι έχει ήδη συνδυαστεί νοητά με τις midi φούστες και τα παστέλ tops, που επιτάσσει η σεζόν.
2. Το 7ο Athens Open Air Festival
Το 7ο Athens Open Air Film Festival ξεδιπλώνεται στην πόλη από τον Ιούνιο μέχρι το Σεπτέμβριο, για να στήσει το δικό του κινητό σινε-στέκι κάτω από τον καλοκαιρινό ουρανό και στα πιο απρόβλεπτα σημεία της πόλης, με ελεύθερη είσοδο. To φετινό αφιέρωμα του φεστιβάλ έγινε σε συνεργασία με το British Council, και έχει θέμα British Gothic, επιλέγοντας και προβάλλοντας μερικά από τα αριστουργήματα του είδους, σε ψηφιακά αποκατεστημένες κόπιες. Και κάπως έτσι οι φετινές, καλοκαιρινές νύχτες μας θα μετατραπούν σε νύχτες cult τρόμου αλλά και απαράμιλλης νοσταλγίας!
3. Η αντηλιακή σειρά του Κορρέ με το κόκκινο σταφύλι
Μία από τις πιο χαρακτηριστικές σειρές της εταιρείας καλλυντικών Korres, είναι αν μη τι άλλο η αντηλιακή σειρά με το κόκκινο σταφύλι. Έχοντας τριπλή δράση, τα συγκεκριμένα προϊόντα παρέχουν αντηλιακή προστασία, υπόσχονται να πηγαίνουν κόντρα στην πρόωρη γήρανση, ενώ παράλληλα συσφίγγουν την επιδερμίδα. Λατρέψαμε το λάδι σώματος με SPF 20, ενώ το compact foundation SPF +50 με την κρεμώδη υφή και τη φυσική του κάλυψη, έχει ήδη μπει στο προσωπικό μας νεσεσέρ γι’ αυτό το καλοκαίρι!
4. Το ελληνικό brand με τσάντες KOKU
Με δύο επιτυχημένες Ελληνίδες αδερφές πίσω από τη δημιουργία του, το KOKU Concept είναι μια υπέροχη άφιξη στον τομέα των resort και beachwear brands της εγχώριας αγοράς. Έντονα χρώματα, χαρακτηριστικά μοτίφ από plexiglass και bespoke υπηρεσίες, αποτελούν το τρίπτυχο του ανερχόμενου αυτού brand με τσάντες, clutches και νεσεσέρ, που ήδη κάνει θραύση και στο εξωτερικό.
5. Το πρωτοποριακό brand με τις χειροποίητες δημιουργίες Retro Junkee
Τι συμβαίνει όταν ένας καλλιτέχνης αναλαμβάνει να ζωγραφίσει στο χέρι ένα λευκό t-shirt, ένα απλό καπέλο ή ένα σκισμένο τζιν; Αν μη τι άλλο, το αποτέλεσμα είναι πέρα για πέρα μαγευτικό! Αυτή είναι και η βασική ιδέα του ελληνικού Retro Junkee, που μόλις πέρσι έκανε την παρθενική του εμφάνιση. Θέλοντας να δημιουργήσει συλλεκτικά κομμάτια για «ελεύθερους ανθρώπους» και έχοντας πολύχρονη εμπειρία από το χώρο των περιοδικών και της μόδας, η Νατάσα σε συνεργασία με το Χρήστο, δημιούργησαν ένα brand για όσους θέλουν το στυλ τους να είναι λίγο πιο εκλεκτικό και λίγο πιο προσωπικό.