Sandra Header 1366x711 1

I Want Choo: Το νέο άρωμα του Jimmy Choo από την ταλαντούχα Sandra Choi

Το πιο πρόσφατο άρωμα από τον Jimmy Choo, είναι ένα άρωμα λουλουδένιο του οποίου η διαφημιστική καμπάνια είναι μια πρό(σ)κληση για πάρτι σε μια εποχή που κάτι τέτοιο φαντάζει μακρινό. Αλλά για τη creative director του Jimmy Choo, Sandra Choi, η τρέχουσα κατάσταση δεν την εμποδίζει να διατηρήσει το πνεύμα του πάρτι ζωντανό.

Σε συνέντευξή της στην Αμερικανική L’OFFICIEL μιλά για το άρωμα που έχει την υπογραφή της αλλά και τις πηγές έμπνευσή της.

L’OFFICIEL: Τι σημαίνει glamour για εσένα;

Sandra Choi: Το glamour είναι συνυφασμένο με το brand Jimmy Choo και για εμένα έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη και το τολμηρό πνεύμα.

L’O: Από πού παίρνεις έμπνευση;

SC: Βρίσκω έμπνευση στην κάθε μέρα. Εμπνέομαι συνεχώς, αυτή είναι η φύση του creative. Η ζωή μου είναι πλούσια σε πηγές και αλλάζει από εποχή σε εποχή όπως vintage μόδα, αρχιτεκτονική, μουσική, φωτογραφία, τέχνη αλλά και φύση. Εμπνέομαι πάντα από ό, τι συμβαίνει στον κόσμο, χρησιμοποιώ αυτήν την έμπνευση για τις συλλογές μας ώστε να αντανακλούν τις  παγκόσμιες  τάσεις. Η πανδημία υπήρξε μια μεγάλη πηγή έμπνευσης. Εμπνέομαι από τα δυνατά πνεύματα, και όχι από τους ανθρώπους, κάτι που αλλάζει από καιρό σε καιρό.

L’O: Ποια είναι τα αγαπημένα σου παπούτσια Jimmy Choo;

SC: Τα αγαπημένα μου είναι τα καλοκαιρινά σανδάλια Jimmy Choo Pasha. Συμβολίζουν τις διακοπές!

L’O: Ποιο είναι το πιο υπερβολικό ζευγάρι του Jimmy Choo που έχεις φορέσει ή δημιουργήσει;

SC: Το πιο υπερβολικό ήταν ένα ζευγάρι σανδάλια από την Άνοιξη / Καλοκαίρι 1998. Τόσο ξεχωριστά και μοναδικά στην εποχή τους.

L’O: Ποια είναι η σχέση σας με τα αρώματα; 

SC: Μου αρέσει να αγοράζω αρώματα, έχω ένα δίσκο γεμάτο και επιλέγω ανάλογα με τη διάθεσή μου. 

L’O: Πώς θα χαρακτήριζες το άρωμα I Want Choo;

SC: Είναι λαμπερό, παιχνιδιάρικο και έχει να κάνει με τη φιλία και τη διασκέδαση που αποτελούν βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας του Jimmy Choo.

1611342709597337 PACKSHOT JIMMY CHOO I WANT CHOO BOTTLEANDPACK HD

L’O: Ποια είναι η γυναίκα που αγαπάει ο οίκος Jimmy Choo;

SC: Εκείνη που είναι σίγουρη για τον εαυτό της, διασκεδαστική και έχει τολμηρό πνεύμα.

L’O: Η διαφημιστική καμπάνια είναι εξαιρετικά λαμπερή, μια πραγματική πρόσκληση σε πάρτι. Πώς φέρνεις το πνεύμα του πάρτι στο σπίτι, ειδικά τώρα;

SC: Ειδικά τώρα που δεν μπορούμε να έχουμε πολλούς ανθρώπους, μου αρέσει να αλλάζω τη διακοσμήση, τα αρώματα, να βάζω μουσική, να ετοιμάζω νόστιμο φαγητό!

L’O: Ποια είναι η αγαπημένη σας μυρωδιά;

SC: Ευκάλυπτος.

L’O: Είναι η δημιουργική διαδικασία ίδια τόσο για παπούτσια όσο και για το άρωμα;

SC: Ναι και όχι. Και οι δύο συνδέονται με τις αισθήσεις και τα συναισθήματά μας. Ο τρόπος με τον οποίο ένα ζευγάρι παπούτσια μπορεί να σας βάλει σε μια συγκεκριμένη διάθεση, νομίζω ότι το άρωμα έχει το ίδιο καθήκον.

Source | L’OFFICIEL

DIDEE MAGAZINE

Η υψηλή αισθητική στη σύγχρονη ζωή της πόλης.

More Stories
aperture 2
Το Aperture τιμά την πόλη της Νέας Υόρκης με μοναδικά φωτογραφικά στιγμιότυπα