Ανεξάρτητα από το τι έχει συμβεί μέσα στο 2020, οι γιορτές των Χριστουγέννων έφθασαν και μαζί τους οι Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες των καταστημάτων στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, την Νέα Υόρκη. Αποτελούν έναν από τους λόγους που κάνουν το Manhattan να είναι τόσο μαγικό το μήνα Δεκέμβριο. Σε συνδυασμό με τον καπνό που βγαίνει από τις σχάρες του μετρό και τη μυρωδιά από καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς η ατμόσφαιρα θυμίζει Home Alone II- Lost in New York.
Στις λεωφόρους 5th και Lexington τα καταστήματα καταλαμβάνουν ολόκληρα τετράγωνα, ενώ ο κόσμος συνωστίζεται και στέκεται στην ουρά για ώρες προκειμένου να εξασφαλίσει μια πιο κοντινή και λεπτομερή ματιά στις δημιουργίες αυτές, η προετοιμασία πολλών από τις οποίες ξεκινάει από τον Ιανουάριο. “Φέτος η ανάγκη για συνέχιση αυτής της μακρόχρονης παράδοσης ήταν πιο επιτακτική από ποτέ! Είναι το ετήσιο δώρο μας στην νέα Υόρκη και τους ανθρώπους που θα βρεθούν εδώ.” αναφέρει χαρακτηριστικά η Emily Essner, διευθύντρια μάρκετινγκ του Saks στην New York Post.
Αντλώντας έμπνευση από κλασικά χριστουγεννιάτικα μηνύματα όπως η αγάπη, η ανταπόδοση και η ευγνωμοσύνη, χριστουγεννιάτικα θέματα όπως ο Καρυοθραύστης αλλά και το επίκαιρο θέμα της πανδημίας και του social distancing, οι φωτεινές και συνάμα λαμπερές βιτρίνες δε μπορούν παρά να δημιουργήσουν χαμόγελο και ελπίδα.
Και δεν είναι μόνο οι βιτρίνες…
Source VOGUE, New York Post