Η ταινία μικρού μήκους του Kenneth Nicholson για το NYFW

Από την Κατερίνα Γιογάκη


Και ενώ όλος ο πλανήτης ζει πρωτόγνωρες καταστάσεις σε πολλά μέτωπα (πολιτική χωρών, κλιματική αλλαγή, οικονομία, πανδημία, φυλετικές διακρίσεις), ο κόσμος της μόδας κάνει μεγάλη προσπάθεια να σταθεί στα πόδια του, επιχειρώντας να μην αποκοπεί από την πραγματικότητα.

Κάπως έτσι σκέφτηκε και ο Kenneth Nicholson, ο χαρισματικός Αμερικανός σχεδιαστής ανδρικών συλλογών.

Η συλλογή του για το φθινόπωρο του 2020 που παρουσιάστηκε στην (Men’s) εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, περιστράφηκε γύρω από τη νοσταλγία, τη χαρά, και την ομορφιά.

Τους τελευταίους μήνες, και όντας επηρεασμένος από την κατάσταση που επικρατούσε στην Αμερική σε ότι έχει να κάνει με τις φυλετικές διακρίσεις εναντίον των μαύρων αλλά και τα κινήματα υπέρ αυτών, ο Nicholson αφιέρωσε χρόνο για να σκεφτεί πόσο μακριά είχε φτάσει εκείνος και το ομώνυμο brand του από το ξεκίνημά του το 2016.

Αντί λοιπόν να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη συλλογή για την άνοιξη του 2021, έγραψε και σκηνοθέτησε μαζί με τον Stefan Coleson μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο Grasp στην οποία παρουσιάζονται μερικά νέα σχέδια μαζί με κάποια αγαπημένα από το παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τη ρετρό συλλογή του φθινοπώρου 2020.

Η αφήγηση ακολουθεί έναν άντρα που ονειρεύεται το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και βλέπει τις εικόνες στην καθημερινή του ζωή. Πρόκειται για μια εννοιολογική ταινία τύπου Groundhog Day (Μέρα της Μαρμότας) που παρουσιάζει θέματα που κυμαίνονται από την τοξική αρρενωπότητα έως τη σημασία της τέχνης και την ανάγκη να διατηρούνται οι φιλοδοξίες ενός ανθρώπου. Φαίνεται ότι υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ του πρωταγωνιστή και του ίδιου του Nicholson.

“Ο χαρακτήρας είναι στοχαστής και η δική του άποψη για τον κόσμο είναι  πραγματικά δική του. Κινείται στον χώρο του και στον κόσμο παρατηρώντας και βλέποντας την ομορφιά σε όλα.” περιγράφει  ο Nicholson. “Αυτή είναι μια μεταβατική περίοδος για μένα. Πλεόν τείνω να κάνω ένα βήμα πιο μπροστά από την θέση του πρωτοεμφανιζόμενου που ήμουν τα περασμένα χρόνια.”, εξηγεί ο Nicholson.

Η ταινία έχει διάρκεια 13 λεπτά.

DIDEE MAGAZINE

Η υψηλή αισθητική στη σύγχρονη ζωή της πόλης.

More Stories
Παρίσι: Το ιστορικό διαμέρισμα του interior designer Jacques Grange